;
coinex

کتابی با اقتباس از سریال Black Mirror نوشته خواهد شد

کتابی با اقتباس از سریال Black Mirror نوشته خواهد شد

اوایل هفته جاری، شرکت انتشاراتی Penguin Random House اعلام کرد که می‌خواهد کتابی با اقتباس از سریال آنتولوژی و تلویزیونی آینه سیاه (Black Mirror) به نویسندگی چارلی بروکر (Charlie Brooker) در قالب چند جلد به چاپ برساند. شاید این تغییر کمی خنده دار به نظر برسد؛ معمولا رمان‌ها و داستان‌های کوتاه هستند که فیلم یا مجموعه تلویزیونی با اقتباس از آن‌ها ساخته می‌شود، نه چیزی دیگر.

هر جلد از این کتاب، یک آنتولوژی خواهد بود که توسط خود چارلی بروکر تالیف می‌شود. قرار است جلد اول کتاب Black Mirror در فوریه 2018 منتشر شود، دومین جلد در اواخر همان تابستان و سومین نیز در سال 2019. بروکر در صفحه‌اش در توییتر با لحنی طنز آمیز اشاره داشت که این نمایش در جدیدترین فرمت تکنولوژی در دسترس خواهد بود: کاغذ.

طبق گفته انتشارات Penguin Random House، “این کتاب شامل داستان‌هایی است که بر اساس ماهیت مجموعه تلویزیونی آن اتفاق می‌افتد، تا داستان‌هایی تازه، اورجینال و با تمی طنز و تیره وتار، خلق شود و به کلکسیون مشکلات ما نسبت به جهان مدرن، افزوده شود.” هنوز مشخص نیست که کدام یک از دیگر نویسندگان محبوب قرار است به این پروژه اضافه شود.

انتظار می‌رود فصل چهارم سریال Black Mirror امسال از نتفلیکس پخش شود.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر