;
coinex

پیش فروش آنر 9 در فنلاند با قیمت 499 یورو؛ ایرانی ها منتظر بمانند!

پیش فروش آنر 9 در فنلاند با قیمت 499 یورو؛ ایرانی ها منتظر بمانند!

هواوی در روز دوشنبه 22 خرداد از گوشی آنر 9 خود رسما رونمایی کرد. همچنین یک رویداد اروپایی نیز برای معرفی این گوشی در تاریخ 6 تیر (27 ژوئن) در برلین آلمان تدارک دیده شده و این گوشی 3 روز بعد برای فروش در دسترس علاقه مندان قرار خواهد گرفت.

اما با این اوصاف، شنیده می شود که پیش فروش این گوشی در فنلاند آغاز شده است؛ جایی که قرار است نسخه 6 گیگابایت رم و 64 گیگابایتی این گوشی با قیمت 499 یورو به فروش برسد.

همچنین گفته می شود که نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی آن نیز برچسب قیمتی 599 یورویی را به دوش خواهد کشید.

میکا انگبلوم، رئیس بخش مشتریان هواوی در فنلاند اعلام کرده که آنر 9 به دلیل محبوبیت بسیار بالای آن نزد فنلاندی ها، خیلی زود به این کشور رسیده است.

پرچمدار جدید هواوی با یک تراشه قوی تر، وربین هایی بهتر و باتری بزرگتر نسبت به آنر 8 روانه بازار شده است. سیستم عامل اندروید 7 نوقا بر روی این گوشی از پیش نصب شده و آخرین نسخه از رابط کاربری هواوی یعنی EMUI 5.1 نیز بر روی آن قرار گرفته است.

گزینه های رنگی هواوی آنر 9 نیز، خاکستری و آبی خواهد بود.

گوشی های هواوی در کشورمان نیز از محبوبیت بسیار بالایی برخوردارند، بنابراین به نظر می رسد که یکی از مقصدهایی که گوشی آنر 9 به زودی به آن قدم خواهد گذاشت، ایران خواهد بود. بنابراین لازم است تا کاربران ایرانی، اندکی منتظر بمانند. تا آن زمان شاید بهتر باشد نظر خود را درباره گوشی هواوی آنر 9 به اشتراک بگذارید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر