;
coinex

تعداد کاربران اسپاتیفای از مرز 140 میلیون نفر عبور کرد

تعداد کاربران اسپاتیفای از مرز 140 میلیون نفر عبور کرد

اسپاتیفای همچنان به عنوان بزرگترین سرویس استریم موسیقی در جهان شناخته می شود. روز گذشته این کمپانی استریم موسیقی اعلام کرد که تعداد کاربرانش از مرز 140 میلیون نفر عبور کرده است.

شایان ذکر است که این رقم برای انتهای سال گذشته میلادی 126 میلیون و سال گذشته در چنین تاریخی، 100 میلیون کاربر بوده است. بنابراین این شرکت در عرض تنها یک سال، بیش از 40 میلیون نفر به کاربران خود افزوده است.

اسپاتفای هنوز تعداد مشترکان پولی خود را مشخص نکرده اما در ماه مارس سال جاری میلادی، تعداد مشترکان پولی این سرویس استریم موسیقی از مرز 50 میلیون نفر عبور کرده بود.

این امر باعث می شود اسپاتیفای از منظر تعداد مشترکان پولی نیز در جایگاه نخست سرویس های پخش موسیقی جای گیرد؛ چرا که بنابه اعلام یکی از رقبای اصلی این سرویس یعنی اپل موزیک در ماه جاری، این سرویس تنها 27 میلیون مشترک پولی در اختیار دارد.

اسپاتیفای برخلاف سایر رقبای خود، یک طرح رایگان نیز به کاربران خود پیشنهاد می دهد و آن ها می توانند به صورت نامحدود از این سرویس استریم موسیقی استفاده کنند. سایر شرکت های ارائه دهنده پخش آنلاین موسیقی طرح های رایگان 1 تا 3 ماهه دارند و احتمالا همین موضوع نیز باعث محبوبیت بیشتر کمپانی اسپاتیفای شده است.

اگر شما نیز از جمله کاربران سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای هستید، تجربه کاربری خود را با ما و دوستانتان به اشتراک بگذارید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر