;
coinex

محافظ نمایشگر گوشی آیفون 8 از حاشیه های فوق العاده باریک در این دستگاه خبر می دهد

محافظ نمایشگر گوشی آیفون 8 از حاشیه های فوق العاده باریک در این دستگاه خبر می دهد

تصویر لو رفته از محافظ نمایشگر گوشی آیفون 8 نشان می دهد که این دستگاه از حاشیه های بسیار باریکی برخوردار است.

این تصویر و ویدیوی لو رفته در وب سایت چینی ویبو منتشر شده و توسط افشاگر، بنجامین گسکین به اشتراک گذاشته شده است. گفته می شود که تصویر لو رفته از این محافظ نمایشگر به گوشی آینده کمپانی اپل، یعنی آیفون 8 با نمایشگر 5.8 اینچی تعلق دارد. این تصویر همچنین شایعات پیرامون این گوشی هوشمند را تایید می کند.

حاشیه های این محافظ نمایشگر به شکل قابل توجهی باریک بوده و قطر آن در تمامی لبه ها، برابر است؛ البته به جز قسمت بالا و جایگاه دوربین سلفی و چندین سنسوری که برای آن تعبیه شده است. گزارشات اخیر حاکی از آن بودند که اپل نمی تواند گوشی آیفون 8 با دوربین سلفی خود را در دستگاهی با حاشیه های فوق باریک بگنجاند؛ با اینحال تصاویر اخیر از یک جایگاه کوچک برای دوربین، حسگر نور محیط، سنسور مجاورت و ماژول سنجش 3D خبر می دهند.

برای اینکه جایگاه دوربین، کمرنگ تر به نظر برسد، سیستم عامل iOS از تکنولوژی مشکی عمیق که توسط صفحه نمایش های جدید اولد فراهم می شود، استفاده کرده و قسمت بالایی نمایشگر را یکدست می کند. بنجامین گسکین در توییت خود اعلام کرد که این محافظ نمایشگر به خوبی با رندرهای اخیر او سازگار است.

این محافظ از قابلیت 3D تاچ یا لمس سه بعدی پشتیبانی کرده و از لبه های خمیده 2.5D برخوردار است؛ این مساله نشان می دهد که اپل قصد دارد در جدیدترین گوشی خود از نمایشگر مسطح اولد استفاده کند.

تصویر لو رفته از محافظ نمایشگر گوشی آیفون 8 نشان می دهد که این دستگاه از حاشیه های بسیار باریکی برخوردار است.

در تصویر دیگری که امروز در slashLeaks منتشر شد، یک تولیدکننده محافظ صفحه نمایش، تصویری از یک لوازم جانبی آیفون 8 را منتشر کرد؛ او مدعی شد که این موبایل هوشمند با نام “نسخه دهه” معرفی می شود. در گزارش های اخیر هرگز به این نام اشاره نشده بود، بنابراین نمی توان به صحت آن اطمینان کرد.

سال گذشته، یکی از کارمندان اپل مدعی شد که نام گوشی 2017 کمپانی اپل، با نام آیفون 8 معرفی خواهد شد؛ اما اخیرا، گزارش هایی در وب سایت ژاپنی Mac Otakara منتشر شده که از نام “نسخه آیفون” برای این گوشی هوشمند خبر می دهد.

.

منبع: macrumors

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر