;
coinex

تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 8 مشخص شد

تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 8 مشخص شد
پیش از این گفته می شد که سامسونگ، فبلت گلکسی نوت 8 خود را در نمایشگاه IFA 2017 برلین رونمایی خواهد کرد؛ اما امروز به لطف انتشار خبری از Naver، یکی از خبرگزاری‌های کره جنوبی، مشخص شد که تاریخ رونمایی از سامسونگ گلکسی نوت 8 برای روز 26 آگوست (4 شهریورماه) برنامه ریزی شده است.

این رویداد معرفی در شهر نیویورک برگزار خواهد شد و اگر قرار باشد با اعلام رسمی نوت 7 در تاریخ 2 آگوست 2016 مقایسه شود، معرفی آخرین فبلت سری گلکسی نوت تقریبا با یک تاخیر یک ماه همراه خواهد بود.

به گفته برخی از منابع خبری سامسونگ قصد داشت تا گلکسی نوت 8 خود را در ماه سپتامبر و در طول نمایشگاه IFA برلین رونمایی کند. رقیب بزرگ سامسونگ، یعنی اپل نیز به نظر می‌رسد که تصمیم دارد تا آیفون بعدی خود که ممکن است آیفون 7 اس و یا آیفون 8 باشد را در همین ماه به معرض نمایش درآورد، به همین دلیل سامسونگ تصمیم گرفته تا مراسم رونمایی از فبلت جدید سامسونگ گلکسی نوت 8 خود را یک هفته زودتر از این تاریخ برگزار کند. انتظار می‌رود که سامسونگ گلکسی نوت 8 و آیفون 8 اپل در اواخر سال جاری به دست مصرف کنندگان برسد.

در این گزارش همچنین آمده است که فبلت گلکسی نوت 8 دارای یک نمایشگر بی نهایت 6.3 اینچی، یک قلم اس پن، دوربین دوگانه، دستیار مجازی بیکسبی و یک سنسور اثر انگشت که درست به مانند گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس در پنل پشتی این دستگاه قرار گرفته است.

.

منبع: sammobile 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر