;
coinex

هدست جدید گیر وی آر سامسونگ تراکم پیکسلی بسیار عجیبی دارد!

هدست جدید گیر وی آر سامسونگ تراکم پیکسلی عجیبی دارد!

اگر تاکنون از هدست های واقعیت مجازی استفاده کرده اید، پس به خوبی می‌دانید که پس از استفاده طولانی مدت از آن، احساس تهوع و دل آشوبی بدی به شما دست می‌دهد. سامسونگ قصد دارد تا با استفاده از هدست های واقعیت مجازی نسل بعدی گیر وی آر این مشکل را حل کند. هدست های واقعیت مجازی که دارای یک صفحه نمایش با تراکم پیکسلی 2000 پیکسل بر هر اینچ است!

این اطلاعات از یکی از کارمندان داخلی این کمپانی به دست آمده که می‌گوید نمایشگرهای هدست جدید گیر وی آر سامسونگ، یک صفحه نمایش اولد خواهد بود. سامسونگ معتقد است که عبور از تراکم پیکسلی 1000 ppi حالت تهوع ناشی از استفاده از این هدست ها را از بین خواهد برد. برخلاف هدست های گیر وی آر فعلی که به گوشی هوشمند شما نیاز خواهند داشت، نسل بعدی این گجت ها به طور مستقل عمل خواهد کرد.

2000 پیکسل بر هر اینچ، تراکم پیکسلی بسیار بالایی است. آکیولس ریفت دارای تراکم پیکسلی 461 ppi بوده، این همان تراکم پیکسلی است که هدست واقعیت مجازی اچ تی سی وایو نیز از آن برخوردار است. تراکم پیکسلی گوشی گلکسی اس 8 حدود 570 پیکسل بر هر اینچ است که از هر گوشی هوشمند دیگری بالاتر است و به خوبی تصاویر را به نمایش در می‌آورد و اکنون سامسونگ قصد دارد تا این تراکم پیکسلی را به حداکثر ممکن برساند، 2000 پیکسل بر هر اینچ!

در Display Week امسال، سامسونگ از یک پنل 3.5 اینچی رونمایی کرد از تراکم پیکسلی 858 اینچ بر هر پیکسل بهره می برد و با اطلاعات که به تازگی به دستمان رسیده دیگر می دانیم که این مقدار تراکم پیکسلی برای جلوگیری از حالت تهوع در هنگام استفاده از هدست های واقعیت مجازی کافی نیست.

جدای از کارایی هدست های واقعیت مجازی گیر وی آر سامسونگ برای بازی های ویدیویی، این هدست ها به جهت رزولوشن بسیار بالای خود برای مشاهده فیلم نیز بسیار جذاب هستند.

انتظار می رود هدست های جدید Gear VR سامسونگ همزمان با رونمایی از گلکسی اس 9 در سال آینده معرفی شوند و قطعا برچسب قیمتی بسیار بالایی را به دوش می کشند.

در حال حاضر گوگل نیز با همکاری کمپانی های اچ تی سی و لنوو در حال کار بر روی عینک های واقعیت مجازی مستقل دی دریم (Daydream VR) خود است. انتظار می رود این عینک واقعیت وی آر که از تراشه های کوالکام قدرت می گیرند نیز در اواخر سال جاری رونمایی شوند.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر