;
coinex

تماشا کنید: شارژ سریع باتری وان پلاس 5 در برابر شارژ سریع گلکسی اس 8

شارژ سریع باتری وان پلاس 5 در برابر شارژ سریع گلکسی اس 8

وان پلاس به معنای واقعی می‌خواست تا تکنولوژی دش شارژ را به گونه ای در باتری وان پلاس 5 به اجرا درآورد که کاربران این گوشی تجربه شارژ سریعتری از رقیب قدرتمند کره ای آن، یعنی گلکسی اس 8 سامسونگ داشته باشند. گویا این کمپانی به خواسته خود رسیده است. در دو ویدیوی مختلف، این کمپانی چینی تکنولوژی شارژ سریع وان پلاس 5 را با فناوری به کار گرفته شده در شارژ سریع گلکسی اس 8 مقایسه کرده است.

تکنولوژی دش شارژ (Dash Charge) در باتری وان پلاس 5

.

سناریوی اولین ویدیو جالب است، باتری وان پلاس 5 با ظرفیت 3300 میلی‌آمپر ساعت در یک روند شارژ معمولی با سرعت شارژ شدن باتری گلکسی اس 8 مقایسه می‌شود. نتیجه این آزمایش بسیار قابل توجه است؛ پس از گذشت 15 دقیقه باتری وان پلاس 5 حدود 29 درصد شارژ شده است در حالی که در همین زمان، باتری گلکسی اس 8 تنها توانسته تا 20 درصد از شارژ از دست رفته خود را بازیابی کند.

ادامه این آزمایش تا 30 دقیقه نشان می‌دهد که باتری وان پلاس 5 با سرعت بیشتری قدرت خود را به دست می‌آورد. درصد شارژ باتری وان پلاس 5 عدد 58 درصد را نشان می‌دهد و این در حالیست که باتری گلکسی اس 8 تنها 39 درصد شارژ بازیابی شده را به نمایش می‌گذارد.

تفاوت زمان شارژ این دو باتری زمانی خود را بیشتر به معرض نمایش می‌گذارد که این دو گوشی به یک خودرو متصل شده باشند. ویدیوی دوم (ویدیوی زیر) به خوبی نشان می‌دهد که پس از 30 دقیقه رانندگی، باتری وان پلاس 5 حدود 43 درصد از ظرفیت خود را آماده به کار داشته و این در حالیست که گلکسی اس 8 سامسونگ فقط 12 درصد از شارژ باتری خود را در اختیار دارد.

.

کمپانی وان پلاس برای اولین بار تکنولوژی دش شارژ را در سال 2016 با گوشی‌های وان پلاس 3 و وان پلاس 3T به نمایش درآورد.

ایده اجرایی پشت این تکنولوژی نیز در نوع خود قابل توجه است. برخلاف سایر روش هایی که ولتاژ برق را در هنگام اتصال تلفن همراه به منبع قدرت افزایش می‌دهند، تکنولوژی دش شارژ این کار را با افزایش آمپرها انجام می‌دهد.

نتیجه این حرکت نه تنها باعث سریع تر شدن شارژ باتری می‌شود، بلکه نسبت به دیگر روش‌های شارژ سریع گرمای کمتری نیز تولید می‌کند. البته این موضوع نیاز به آن دارد که از آداپتور و کابل اختصاصی وان پلاس 5 استفاده شود.

در بررسی های صورت گرفته که توسط androidauthority انجام شده، باتری وان پلاس 5 توانست در 30 دقیقه به حداکثر شارژ 60 درصدی دست یابد و به گفته این گزارش، تنها 1 ساعت و 20 دقیقه زمان نیاز دارد تا به طور کامل شارژ شود. با تکرا همراه باشید، ما سعی می‌کنیم تا اطلاع دقیق تری از جدیدترین پرچمدار وان پلاس در اختیارتان قرار دهیم.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر