;
coinex

زمان اکران فیلم انیمیشن من نفرت انگیز 3 به طور رسمی اعلام شد

انیمیشن من نفرت انگیز 3

فیلم انیمیشن من نفرت انگیز 3 یا Despicable Me 3 ، سومین دنباله‌ای است که برای این فیلم سینمایی ساخته شده است. اولین قسمت انیمیشن من نفرت انگیز در سال 2010 میلادی ساخته شد و با فروشی 550 میلیون دلاری (معادل 2060 میلیارد تومان با احتساب دلار 3.750 تومانی در زمان نگارش) توانست به نمونه ای بسیار موفق تبدیل گردد. با توجه به موفقیت بخش اول، قسمت دوم انیمیشن من نفرت انگیز نیز در سال 2013 ساخته شد و توانست به فروشی 970 میلیون دلاری (معادل 3649 میلیارد تومان) علاوه بر جلب نظر منتقدان، اکرانی پر سود را نیز تجریه نماید.

 

با توجه به موفقیت دو قسمت قبلی انیمیشن من نفرت انگیز و محبوبیت شخصیت‌های جانبی آن با نام مینیون ها (Minions)، در سال 2015 نیز یک نسخه با حضور این شخصیت‌ها ساخته شد که داستانی مجزا از دو قسمت قبلی این فیلم انیمیشن سینمایی داشت. فیلم انیمیشن مینیون‌ها نیز توانست موفقیت دو نسخه قبلی را تکرار نماید.

انیمیشن من نفرت انگیز 3

به دلیل موفقیت و نقد‌های مثبت برای نسخه‌های قبلی انیمیشن من نفرت انگیز، نسخه سوم این فیلم نیز ساخته شد. این فیلم به کارگردانی کایلی بالدا (Kyle Balda) و پیر کافین (Pierre Coffin) ساخته شده و زمانی برابر با 1 ساعت و 30 دقیقه دارد. از صداپیشگان انیمیشن من نفرت انگیز 3 می‌توان به استیو کارل (Steve Carell) در نقش گرو (Gru)، کریستن ویگ (Christen Wiig) در نقش لوسی (Lucy)، جولی اندروز (Julie Andrews) در نقش مادر گرو اشاره نمود.

انیمیشن من نفرت انگیز 3 در ژانر انیمیشن اکشن ماجرایی بوده و برای گروه سنی PG (نمایش برای کودکان با نظارت و تشخیص وادلین) تهیه شده است. انیمیشن من نفرت انگیز 3 محصولی از شرکت Universal Pictures ساخته شده است.

داستان انیمیشن من نفرت انگیز 3

پس از خروج گرو از سازمان مبارزه با جنایتکاران، گرو در وضعیت نامناسبی قرار گرفته است. اما با ورود شخصیت جدید به نام درو (Dru) و فاش شدن راز اینکه وی برادر دوقلوی گرو است، داستان سمت و سوی جدید به خود گرفته و اتفاقات و ماجراهای جذاب و جالبی رخ می‌دهد.

زمان اکران انیمیشن من نفرت انگیز 3

انیمیشن من نفرت انگیز 3 قرار است در تاریخ 30 ماه ژوئن سال 2017 میلادی (مصادف با 9 تیر ماه سال 1396 هجری شمسی) به نمایش عمومی در کشور ایالات متحده در آید. انتظار می‌رود که قسمت سوم انیمیشن من نفرت انگیز 3 نیز مانند نسخه های پیشین مودر اقبال منتقدین و مردم قرار گرفته و فروش موفق را تجربه نماید.

منبع : IMDB

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر