;
coinex

آیا وان پلاس قصد رونمایی از نسخه طلایی وان پلاس 5 را دارد؟

آیا وان پلاس قصد رونمایی از نسخه طلایی وان پلاس 5 را دارد؟

چند روز پیش گوشی وان پلاس 5 در دو رنگ متفاوت عرضه شد و اکنون گفته می شود که این کمپانی قصد رونمایی از یک رنگ سوم را نیز دارد.

کمپانی جویای نام وان پلاس، پرچمدار خود را در دو نسخه 6 گیگابایت رم و 8 گیگابایت رم عرضه کرد؛ مدل 6 گیگابایتی این گوشی در رنگ خاکستری (Slate Gray) و مدل 8 گیگابایتی آن نیز در رنگ مشکی (Midnight Black) در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

حال به نظر می رسد این کمپانی قصد دارد در آینده ای نزدیک، گزینه رنگی طلایی (Mint Gold) را نیز به این دو رنگ موجود اضافه نماید. این اخبار از آنجا نشات می گیرد که پیش از این، گوشی وان پلاس 5 در لیست تنا (TENAA) ظاهر شده بود و در آنجا یک گزینه‌ی رنگی سوم نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده بود.

معرفی یک رنگ جدید برای گوشی های وان پلاس اتفاق جدیدی نیست و این کمپانی در گذشته نیز چنین اقدامی برای گوشی های قبلی خود انجام داده بود؛ اما تنها سوالی که در اینجا مطرح می شود این است که نسخه طلایی رنگ وان پلاس 5 برای کدام مدل ارائه خواهد شد؟ برای مدل 6 گیگابایتی و یا برای مدل 8 گیگابایت؟

هنوز مشخص نیست که کمپانی وان پلاس چه زمانی قصد دارد از این رنگ جدید رونمایی کند اما احتمال اینکه این اتفاق به تازگی رخ دهد بعید به نظر می رسد؛ شاید در چند ماه آینده شاهد این رنگ جدید برای جدیدترین پرچمدار وان پلاس باشیم.

گفتنی است گوشی وان پلاس 5 در بین سایر گوشی های معرفی شده این کمپانی، رکورد سریع ترین فروش را از آن خود کرده و این در حالی است که هنوز این گوشی رسما برای فروش در دسترس قرار نگرفته است.

کمپانی وان پلاس با معرفی یک کد مخصوص برای علاقه مندان به گوشی های خود این امکان را فراهم کرده بود که در خلال برگزاری رویداد معرفی وان پلاس 5 می توانستند درخواست خرید این گوشی را به ثبت برسانند و کسانی که از این کد اطلاعی نداشتند نیز باید برای خرید این گوشی تا 27 ژوئن (6 تیر) صبر کنند. شایان ذکر است که هر دو مدل این گوشی در تاریخ مذکور در دسترس قرار خواهد گرفت.

مشخصات وان پلاس 5

مشخصات وان پلاس 5

نسخه 6 گیگابایت رم وان پلاس 5 با 64 گیگابایت حافظه داخلی و نسخه 8 گیگابایتی آن با 128 گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

این گوشی از جنس آلومینیوم آنودایز بوده و از یک صفحه نمایش اپتیک آمولد 5.5 اینچی فول اچ دی (1920 در 1080 پیکسل) بهره مند شده است. همچنین تراشه 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 835 هشت هسته ای به گوشی وان پلاس 5 قدرت می دهد و انرژی این گوشی توسط یک باتری با ظرفیت 3300 میلی آمپر ساعت تامین می شود.

از دیگر مشخصات وان پلاس 5 می توان به یک سنسور 20 مگاپیکسلی به همراه یک سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین دوگانه اصلی در پشت و یک سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین سلفی اشاره کرد.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر