;
coinex

پیش فروش اچ تی سی یو 11 قرمز رنگ در انگلستان آغاز شد

پیش فروش اچ تی سی یو 11 قرمز رنگ در انگلستان آغاز شد

چند روز پیش در تکرا نوشتیم که احتمالا کمپانی تایوانی اچ تی سی قصد دارد یک نسخه قرمز رنگ از گوشی اچ تی سی یو 11 را نیز برای علاقه مندان معرفی کند. اکنون گفته می شود که این کمپانی از رنگ قرمز جدید خود رونمایی کرده و گوشی اچ تی سی یو 11 قرمز رنگ هم اکنون در انلگستان برای پیش فروش در دسترس قرار گرفته است.

این گوشی در وب سایت رسمی اچ تی سی با قیمت 649 پوند برای پیش فروش در دسترس است اما هنوز هیچ صحبتی درباره تاریخ ارسال این دستگاه ها به خریداران به میان نیامده است.

اما اگر به وب سایت آمازون انگلستان مراجعه کنید، نسخه قرمز رنگ اچ تی سی یو 11 در آنجا نیز برای پیش فروش گذاشته شده و همچنین ذکر شده که این گوشی ها در طول 1 الی 2 ماه آینده به دست صاحبان خود خواهد رسید.

باید به این نکته توجه داشت که اطلاعات مربوط به تاریخ ارسال محموله های گوشی اچ تی سی یو 11 که در وب سایت آمازون انگلستان به آن اشاره شده نمی تواند دقیق باشد و شاید کمپانی تایوانی این گوشی ها را طی 1 الی 2 هفته آینده برای خریداران عرضه نماید.

گفتنی است تمامی گزینه های رنگی اچ تی سی یو 11 از قبیل رنگ های نقره ای (Amazing Silver)، مشکی (Brilliant Black)، سفید یخی (Ice White) و آبی کبود (یاقوت کبود – Sapphire Blue) از طریق وب سایت رسمی کمپانی اچ تی سی با همان قیمت 649 پوند به فروش می رسد.

شایان ذکر است که نسخه نقره ای رنگ این گوشی در وب سایت آمازون انگلستان با برچسب قیمتی 626.07 پوند در دسترس علاقه مندان قرار گرفته است.

تمامی مشخصات گوشی اچ تی سی یو 11 قرمز رنگ برابر با سایر نسخه های این گوشی است و تنها تفاوت آن در نوع رنگ بندی پشت این گوشی است.

مشخصات اچ تی سی یو 11

مشخصات اچ تی سی یو 11

برای کسانی که تا امروز از مشخصات جدیدترین پرچمدار اچ تی سی اطلاعی ندارند ذکر می کنیم که این گوشی از بدنه از فلزی شیشه ای ساخته شده و با صفحه نمایش 5.5 اینچی کواد اچ دی (2560 در 1440 پیکسل عرضه می شود.

این گوشی در مدل های 4 و 6 گیگابایت رم و همچنین 64 و 128 گیگابایت حافظه داخلی قابل گسترش در دسترس است.

لازم به ذکر است که نسخه 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی این پرچمدار اچ تی سی تنها برای بعضی از بازارها عرضه شده و در حال حاضر در انگلستان نیز در دسترس نیست.

گوشی اچ تی سی یو 11 از تراشه 64 بیتی اسنپدراگون 835 هشت هسته ای به همراه پردازنده گرافیکی آدرنو 540 بهره می برد. یک سنسور 12 مگاپیکسلی با تثبیت کننده تصویر نوری (OIS) به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی در این گوشی تعبیه شده است.

از دیگر مشخصات این گوشی می توان به اندروید 7.1 نوقا و رابط کاربری Sense UI اچ تی سی، بهره مندی از مجوز IP67 برای تایید ضد آب و ضد گرد و غبار بودن این گوشی و همچنین وجود یک باتری غیر قابل تعویض 3000 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر