;
coinex

بیت کوین یک بچه دبیرستانی را به میلیونر تبدیل کرد!

بیت کوین یک بچه دبیرستانی را به میلیونر تبدیل کرد!

پیش تر در زمانی که بیت کوین به عنوان ارز رمزنگاری شده اینترنتی و ارزان کار خود را آغاز کرد و ارزان بود، همه ما فرصت سرمایه گذاری بر روی آن را داشتیم، اما کسانی این کار را انجام دادند و قطعا امروز بسیار خوشحال هستند که بسیار ریسک پذیر بوده اند.

یکی از این افراد، اریک فینمن است. او که 7 سال پیش تنها 12 سال داشت، امروز با افزایش چشم گیر ارزش بیت کوین تبدیل به یک میلیونر شده و دیگر قصد ادامه تحصیل ندارد!

فینمن از خانواده خود قول گرفته بود که اگر تا سن 18 سالگی توانست میلیونر شود، آن ها حق ندارند او را مجبور به ادامه تحصیل در کالج و دانشگاه نمایند. حال با ارزش 2700 دلار هر بیت کوین، فینمن 19 ساله با داشتن 403 بیت کوین، دارای سرمایه ای 1.09 میلیون دلاری است.

او سرمایه گذاری روی این ارز مجازی را در سال 2011 آغاز کرد؛ زمانی که هر یک بیت کوین تنها 12 دلار ارزش داشت. فینمن می دانست که بیت کوین بی ثبات است اما به آینده ارزهای رمزنگاری شده در آینده امید داشت.

اریک فینمن، جوان 18 ساله ای که به واسطه بیت کوین میلیونر شده است
اریک فینمن، جوان 18 ساله ای که به واسطه بیت کوین میلیونر شده است

او در گفتگویی با CNBC گفته است:

شخصا فکر می کنم که ارزش هر یک بیت کوین به صدها هزار دلار و حتی میلیون ها دلار خواهد رسید.

این سخنان او چندان هم بی حساب نیست و برخی دیگر نیز این گونه فکر می کنند که بیت کوین در دهه آینده ارزشی بیش از 100 هزار دلار خواهد داشت.

فینمن در ماه مه 2011 سرمایه گذاری روی بیت کوین را آغاز کرد. فنمن در آن زمان تنها 12 سال داشت و ارزش هر بیت کوین نیز تنها 12 دلار بود. او از 1000 دلاری که از مادربزرگ خود هدیه گرفته بود و همچنین هدیه کوچک برادرش اسکات، سرمایه گذاری خود روی این ارز دیجیتالی را آغاز کرد.

او در سال 2013 و در زمانی که ارزش هر بیت کوین به 1200 دلار رسیده بود، بیت کوین های خود را فروخت و تبدیل به پول رایج کرد.

او با 100 هزار دلاری که از فروش بیت کوین های خود به دست آورده بود یک شرکت آموزشی آنلاین به نام Botabgle راه اندازی کرد. پس از 2 سال در سال 2015، یک سرمایه گذار به او پیشنهاد داده بود که حاضر است با پرداخت 100 هزار دلار و یا 300 بیت کوین که در آن زمان ارزش هر بیت کوین به 200 دلار سقوط کرده بود، شرکت او را خریداری نماید.

فینمن که می دانست بیت کوین تبدیل به اتفاق بزرگی خواهد شد، 300 بیت کوین به ارزش هر بیت کوین 200 دلار را به 100 هزار دلار پول نقد ترجیح داد! او به بیت کوین باور داشت و در انتها نیز پاسخ اعتماد خود را گرفت؛ هم اکنون دارایی او در ارز بیت کوین به بیش از 1 میلیون دلار رسیده است.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر