;
coinex

شایعه: شارپ 26 تیرماه از دو گوشی فول اسکرین رونمایی می کند!

شایعه: شارپ 26 تیرماه از دو گوشی فول اسکرین رونمایی می کند!

براساس آخرین شایعات، کمپانی ژاپنی شارپ قصد دارد در تاریخ 26 تیرماه (17 جولای) از دو گوشی فول اسکرین رونمایی کند.

این دو گوشی تمام صفحه قرار است با شماره مدل های FS8016 و FS8010 عرضه شوند و گفته می شود که شارپ قصد دارد در بازار چین از آن ها رونمایی کند.

صحت این شایعه چندان هم دور از منطق نیست، چرا که پیش‌تر کمپانی فاکسکان (Foxconn) در طی یک معامله شارپ را تصاحب کرده بود و این شرکت نیز تایید کرده که قصد دارد گوشی های هوشمند بدون حاشیه ای را در آینده ای نزدیک در بازار چین عرضه کند.

همچنین گفتنی است که هر دو گوشی شارپ FS8010 و شارپ FS8016 تاکنون در سایت های مختلف بنچمارک خودنمایی کرده و از برخی از مشخصات آن ها پرده برداری شده است.

انتظار می رود گوشی شارپ FS8010 از تراشه 64 بیتی اسنپدراگون 630 هشت هسته ای کوالکام بهره برده و همچنین با 4 گیگابایت رم همراه شده باشد. همچنین اندروید 7.1.1 نوقا بر روی آن نصب بوده و برخی از نرم افزارهای اختصاصی کمپانی شارپ نیز بر روی آن قرار گرفته است.

از طرفی دیگر به نظر می رسد گوشی شارپ FS8016 از مشخصات بالاتری برخوردار بوده و گوشی قدرتمندتری است. این گوشی با یک صفحه نمایش با رزولوشن 2040 در 1080 پیکسل همراه خواهد شد؛ هر چند که هنوز آن جزئیاتی در دست نیست.

این گوشی از تراشه 64 بیتی اسنپدراگون 660 با هشت هسته پردازشی قدرت می گیرد که یکی از بهترین پردازنده های میان رده بازار است. همچنین این گوشی با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی همراه شده و از یک دوربین 12 مگاپیکسلی در پشت و یک دوربین 8 مگاپیکسلی در جلو بهره می برد.

همچنین درست همانند گوشی شارپ FS8010، این گوشی نیز با اندروید 7.1.1 نوقا عرضه خواهد شد. هنوز اطلاعاتی از قیمت این دو گوشی منتشر نشده اما انتظار می رود این دو گوشی، بسیار مقرون به صرفه باشند.

گفتنی است که در اوایل ماه جاری میلادی نیز، تصویری از یک گوشی ناشناخته از کمپانی شارپ، با صفحه نمایش بدون حاشیه به بیرون درز پیدا کرد که این احتمال وجود دارد آن تصویر، تنها یک طرح مفهومی از یک گوشی جدید این کمپانی ژاپنی است.

در نهایت باید گفت که در گذشته چندین دستگاه جالب توجه از کمپانی شارپ عرضه شده که از جمله آن ها می توان به Aquos Crystal، Aqous Crystal 2 و Aquos Xx اشاره کرد. این گوشی ها در زمان عرضه خود با اقبال خوبی مواجه شدند و اکنون با این توضیحات باید دید که سرنوشت شارپ FS8010 و شارپ FS8016 چگونه رقم خواهد خورد؟

آیا فکر می کنید در بازار گوشی های هوشمند امروزی، این گوشی های مقرون به صرفه و کارآمد از کمپانی شارپ می توانند به جایگاه مناسبی نزد هواداران دست یابند؟

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر