;
coinex

از شایعه تا واقعیت، آیا نسخه 128 گیگابایت حافظه داخلی گلکسی نوت 8 نیز تولید خواهد شد؟

از شایعه تا واقعیت، آیا نسخه 128 گیگابایت حافظه داخلی گلکسی نوت 8 نیز تولید خواهد شد؟

پرچمدار فعلی سامسونگ در سال جاری یعنی گلکسی اس 8 در حال حاضر تنها دارای یک نسخه 64 گیگابایت حافظه داخلی است. این گوشی مجهز به درگاه میکرو اس دی بوده و بنابراین قابلیت گسترش حافظه را نیز داراست.

حال شایعاتی درباره یک نسخه از گلکسی نوت 8، دومین پرچمدار سال 2017 سامسونگ به گوش می رسد که اگر این شایعه صحت داشته باشد، احتمالا این غول تکنولوژی قصد دارد حافظه داخلی بیشتری در اختیار خریداران این گوشی قرار دهد.

شایعه مذکور بیان می کند کمپانی کره ای سامسونگ قصد دارد دو نسخه با حافظه های داخلی مختلف برای گلکسی نوت 8 ارائه دهد: یک نسخه 64 گیگابایت و دیگری 128 گیگابایت.

اگر این شایعه صحت داشته و سامسونگ قصد ارائه یک نسخه 128 گیگابایتی برای گلکسی نوت 8 را داشته باشد، شاید بتوان گفت که این گوشی تبدیل به گران قیمت ترین گوشی تاریخ سامسونگ خواهد شد.

هنوز هیچ جزئیاتی درباره قیمت احتمالی این محصول بیان نشده اما در صورتی که این شایعه به واقعیت بپیوندد، احتمالا این گوشی در بازارهای جهانی دارای قیمتی به مراتب بالاتر از 1000 دلار خواهد بود.

سامسونگ برای گوشی گلکسی اس 8 پلاس خود یک نسخه 128 گیگابایت حافظه داخلی ارائه کرد، اما این نسخه در ظرفیت محدود عرضه شد؛ حال ارائه یک گوشی با حافظه داخلی 128 گیگابایتی برای تمامی بازارها می تواند یک حرکت استراتژیک و حساب شده برای غول تکنولوژی کره ای باشد.

گفته می شود گوشی گلکسی نوت 8 در هفته آخر آگوست (اوایل شهریور) معرفی خواهد شد. بنابراین به احتمال قطع به یقین در روزها و هفته های آینده اخبار و شایعات بیشتری پیرامون این پرچمدار منتشر می شود.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر