;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی Note Fan Edition رسما معرفی شد

سامسونگ گلکسی Note Fan Edition رسما معرفی شد

گوشی نوت 7 بازگشته است؛ اما اینبار با نام گلکسی Note Fan Edition

کمپانی سامسونگ رسما نسخه بازسازی شده ی گوشی نوت 7 را معرفی کرد. این گوشی هوشمند از 7 جولای (16 تیر) در بازارهای کره جنوبی با قیمت 699.600 وون یعنی 610 دلار به فروش می رسد. این دستگاه در تنوع رنگی طلایی، نقره ای، آبی و مشکی در دسترس قرار می گیرد.

سامسونگ برای ساخت گلکسی Note Fan Edition از اعضا و بخش های گوشی های اصلی استفاده کرده است. این دستگاه با باتری 3200 میلی آمپر ساعتی همراه شده، اما سایر مشخصات، همان دستگاهی است که سال گذشته و با سرنوشت ناخوشایند مواجه شد.

سامسونگ اعلام کرده است که باتری گلکسی Note Fan Edition از آزمون های متعددی عبور کرده و امن تر است. با توجه به اینکه گلکسی اس 8 نیز از همین آزمون ها عبور کرده، پس اینبار می توان به امنیت نوت FE اعتماد کرد.

این گوشی هوشمند همچنین به اندروید نوقا مجهز شده و از دستیار مجازی بیکسبی بهره می برد؛ هرچند که هیچ دکمه مجزایی برای آن در نظر گرفته نشده است. در نتیجه این احتمال وجود دارد که دستیار بیکسبی از طریق یک شورتکات اپلیکیشن و یا Air Command قلم اس پن راه اندازی شود. گوشی گلکسی Note Fan Edition به لوگوی سامسونگ در نمای جلویی مزین نشده، اما لوگویی با نام این موبایل در پنل پشتی قرار گرفته است.

سامسونگ اعلام کرده است که باتری گلکسی Note Fan Edition از آزمون های متعددی عبور کرده و امن تر است.

سامسونگ در حال حاضر قصد دارد 400.000 واحد از این موبایل را در کره جنوبی به فروش برساند. هنوز از راه اندازی و عرضه ی آن در دیگر بازارها و کشورها اطلاعاتی در دست نیست. با توجه به اینکه فروش گلکسی اس 8 در بازارهای متعدد راه اندازی شده، عرضه ی نسخه ی جدید نوت 7 چندان منطقی به نظر نمی رسد. شایع شده که گوشی نوت 8 با قیمت بالایی راه اندازی می شود، بنابراین گلکسی نوت FE نسخه مقرون به صرفه تری برای هواداران سری نوت خواهد بود.

.

منبع: sammobile

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر