;
coinex

طراحی جدید گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال در رندرهای جدید به نمایش گذاشته شد

طراحی جدید گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال در رندرهای جدید به نمایش گذاشته شد

رندرهای جدید گوشی های گوگل پیکسل 2 توسط خبرگزاری اندروید پلیس منتشر شده که اینبار، کمپانی ال جی وظیفه ی تولید آنها را به عهده دارد. رندر منتشر شده، تصاویری از نسخه بزرگ تر یا همان ایکس ال را به تصویر کشیده که برخی از مشخصات آن را نیز با شما به اشتراک می گذاریم.

در نگاه اول، شباهت های بسیاری را میان این مدل و گوشی گوگل پیکسل ایکس ال فعلی مشاهده می کنید، اما تفاوت های بسیاری وجود دارد. در نمای جلویی، یک نمایشگر با نسبت ابعاد 18:9 و از نوع آمولد قرار گرفته است. انتظار می رود که نمایشگر در اندازه 6 اینچی تولید شود. این نمایشگر در لبه ها کمی خمیده بوده، ولی از نوع نمایشگر خمیده نیست. گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال همانند گوشی های ال جی جی 6 و سامسونگ گلکسی اس 8، با حاشیه های بسیار باریکی همراه شده، اما مثل گوشی های اسنشال یا می میکس، نمی توان آن را به طور کامل بدون حاشیه خواند.

در پنل پشتی، یک ناحیه ی شیشه ای در قسمت بالایی وجود دارد که اینبار، بسیار کوچکتر شده است. یک دوربین تک لنزی و فلاش LED آن در قسمت بالایی تعبیه شده و اسکنر اثرانگشت آن، پایین تر از ناحیه ی شیشه ای قرار دارد. نوارهای آنتن و جک هدفون در این رندرها دیده نمی شوند، بنابراین از وجود یا حذف آنها بی خبریم.

گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال همانند گوشی اچ تی سی یو 11، قابلیتی مشابه Edge Sense دارد که آن را به فشار، حساس می کند.

گوشی گوگل پیکسل 2 ایکس ال همانند گوشی اچ تی سی یو 11، قابلیتی مشابه Edge Sense دارد که آن را به فشار، حساس می کند. این قابلیت به شما اجازه می دهد با فشار دادن لبه های موبایل، عملکردهای متفاوت مثل دستیار مجازی گوگل را به اجرا بگذارید.

اندروید پلیس اعلام کرد که این طراحی ها نهایی نبوده و احتملا برخی از جزئیات آن دچار تغییر خواهد شد. همچنین نسخه کوچکتر گوگل پیکسل 2 با طراحی متفاوتی عرضه می شود.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر