;
coinex

گوشی های جدید شیائومی به صفحه نمایش آمولد سامسونگ مجهز می شوند

گوشی های جدید شیائومی به صفحه نمایش آمولد سامسونگ مجهز می شوند

کمپانی سامسونگ وظیفه تولید صفحه نمایش های آمولد را برای گوشی های جدید شیائومی به عهده گرفته است.

سامسونگ و ال جی رقابت تنگاتنگی را برای عقد قرارداد با تولید کننده های گوشی های هوشمند پشت سر می گذارند؛ اینبار کمپانی سامسونگ موفق شد تا تولید نمایشگر 6 اینچی آمولد برای گوشی های جدید شیائومی را به عهده بگیرد. این کمپانی تا دسامبر آینده (آذر ماه)، یک میلیون نمایشگر و تا ژانویه (دی ماه)، 2.2 میلیون نمایشگر را به شیائومی تحویل می دهد.

گفته می شود کمپانی شیائومی برای تولید پنل های 5.5 اینچی اولد انعطاف پذیر، با کمپانی ال جی مذاکره کرده بود؛ اما تولیدکننده های LG Display نمی توانستند این صفحه نمایش ها را به موقع تحویل دهند.

کمپانی شیائومی در گوشی می نوت 2 از چنین پنل هایی با رزولوشن 1080p استفاده کرده بود و انتظار می رفت که در گوشی بعدی نوت، از نسل بعدی پنل ها یعنی رزولوشن QHD استفاده کند. لازم به ذکر است که نمایشگرهای انعطاف پذیر یا مسطح برای تولید صفحه نمایش های خمیده کاربرد دارند و منظور از آن، نمایشگرهای انعطاف پذیر مشابه الجی نیست.

گفتنی است که سامسونگ باید میلیون ها پنل آمولد را برای آیفون 8 نیز آماده کند. همچنین گفته می شود که اپل در سال 2018، تمامی گوشی های خود را به نمایشگرهای اولد مجهز می کند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر