;
coinex

انتشار تصویر جدید گوشی موتو جی 5 اس پلاس از راه اندازی آن در آینده نزدیک خبر می دهد

انتشار تصویر جدید گوشی موتو جی 5 اس پلاس از راه اندازی آن در آینده نزدیک خبر می دهد

به زودی گوشی های جدیدی با برند موتورولا از جمله موتو زد 2، موتو زد 2 فورس، موتو جی 5 اس، موتو جی 5 اس پلاس ، موتو ام (مدل 2017) و موتو ایکس 4 راه اندازی می شوند. این کمپانی اعلام کرده است که رویداد راه اندازی در تاریخ 25 جولای (3 مرداد) برگزار می شود. البته هنوز مشخص نیست که کدام یک از دستگاه های نامبرده در بالا در این رویداد راه اندازی می شوند. برخی معتقدند که گوشی های هوشمند موتو زد 2 و موتو زد 2 فورس در این تاریخ رونمایی خواهند شد. برخی دیگر از راه اندازی گوشی های موتو جی 5 اس و موتو جی 5 اس پلاس در 3 مرداد خبر می دهند. اخیرا تصویر اسکن شده ای از گوشی جی 5 اس پلاس و مشخصات کامل آن در فضای اینترنت منتشر شده که احتمال راه اندازی آن در آینده ای نزدیک را قوی تر می کند.

اخیرا تصویر اسکن شده ای از گوشی جی 5 اس پلاس و مشخصات کامل آن در فضای اینترنت منتشر شده که احتمال راه اندازی آن در آینده ای نزدیک را قوی تر می کند.

 

اطلاعات اخیر توسط Andri Yatim فاش شده اند که به انتشار اخبار مربوط به موتورولا معروف است. گوشی های موتو جی 5 اس و جی 5 اس پلاس به عنوان نسخه های بهبود یافته ی گوشی های موتو جی 5 و جی 5 پلاس معرفی می شوند. دو گوشی نامبرده در کنفرانس جهانی موبایل که بهمن ماه گذشته برگزار شد، رونمایی شدند.

انتظار می رود گوشی های موتو جی 5 اس و جی 5 اس پلاس با بدنه ی تماما فلزی همراه باشند. زیر نمایشگر و در حاشیه ی پایینی نسخه ی پلاس، دکمه ی هوم قرار گرفته که جایگاه اسکنر اثرانگشت نیز خواهد بود. بالای نمایشگر و در حاشیه ی بالایی، دوربین سلفی و فلاش LED آن تعبیه شده اند. پنل پشتی به تنظیمات دوربین دوگانه مجهز شده و فلاش LED دوگانه در کنار آنها قرار دارد.

به گفته ی Yatim، یک تراشه ی اسنپدراگون 626 و رم 4 گیگابایتی در گوشی موتو جی 5 اس پلاس تعبیه می شود. این دستگاه از حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخودار می شود. اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش فرض روی آن نصب شده است. دوربین سلفی دستگاه 8 مگاپیکسلی خواهد بود. ماژول دوربین دوگانه از ترکیب دو سنسور 12.9 مگاپیکسلی با دیافراگم گسترده ی f/1.7 و f/2.0 تشکیل شده است. یک باتری 3072 میلی آمپر ساعتی وظیفه ی روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. این موبایل همچنین از بلوتوث 4.2 برخوردار می شود.

گفته می شود گوشی موتو جی 5 اس پلاس در گزینه های رنگی طلایی، خاکستری و ترکیب نقره ای و طلایی عرضه می شود. تصاویر لو رفته همچنین از راه اندازی آن در تنوع خاص رنگی آبی تیره، طلایی و خاکستری خبر می دهد. این دستگاه با قیمت 280 دلار به فروش خواهد رسید.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر