;
coinex

عکس لو رفته از نوکیا 2 نمای اصلی دستگاه را به نمایش گذاشت

عکس لو رفته از نوکیا 2 نمای اصلی دستگاه را به نمایش گذاشت

کمپانی HMD Global قصد دارد در نیمه ی دوم سال 2017 از گوشی های نوکیا 7، نوکیا 8 و نوکیا 2 رونمایی کند.

اطلاعات لو رفته ی دیگری که در هفته ی گذشته منتشر شد، لیست گوشی های 2017 نوکیا را در کنار نسخه های قبلیشان به نمایش گذاشت. با توجه به این اطلاعات، گوشی نوکیا 2 نسخه ی رده پایینی است که با تراشه اسنپدراگون 212 همراه می شود؛ البته در برخی بازارها نیز نسخه ای از آن با پردازنده مدیاتک عرضه خواهد شد. به تازگی تصویر جدیدی از گوشی نوکیا 2 منتشر شده است.

انتظار می رود گوشی نوکیا 212 ارزان ترین گوشی برند نوکیا در سال جاری باشد. این احتمال وجود دارد که با قیمتی کمتر از نوکیا 3 عرضه شود. در تصویر زیر مشاهده می کنید که گوشی هوشمند نوکیا 2 در کنار تصویر نقاشی شده ای از نوکیا 3 قرار گرفته است. به گزارش این منبع خبری، این موبایل از تراشه اسنپدراگون 212 برخوردار می شود؛ هرچند که شایعاتی مبنی بر اسنپدارگون 210 نیز به گوش می رسد.

گوشی هوشمند نوکیا 2 در کنار تصویر نقاشی شده ای از نوکیا 3 قرار گرفته است.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، نوکیا 2 با گوشه های منحنی همراه است. از آنجاییکه اندازه ی نمایشگر تقریبا با نوکیا 3 برابر است، می توان گفت این موبایل نیز از صفحه نمایش 5 اینچی برخوردار می شود که احتمالا با رزولوشن اچ دی 720 در 1280 پیکسل همراه است. دکمه هایی نیز در نمای جلویی تعبیه شده که در هیچ کدام از گوشی های جدید نوکیا دیده نمی شود. همچنین حاشیه های بزرگی نیز در این موبایل دیده می شود. با مقایسه ی دو گوشی بالا می توان گفت نوکیا 2 کمی کوچکتر از نوکیا 3 خواهد بود.

نوکیا به اسکنر اثرانگشت مجهز نیست و به همین دلیل نیز نمی توان انتظار داشت نوکیا 2 نیز با این قابلیت همراه شود. فاش کننده ای که تصویر اخیر را منتشر کرده، مدعی شد که این تلفن هوشمند به گوشی لومیا 620 که در سال 2013 رونمایی شد، شباهت دارد.

در حال حاضر هیچ جزئیاتی از سایر مشخصات این موبایل در دست نیست؛ هرچند که با نزدیک شدن به تاریخ رونمایی باید گفت که شایعات بیشتری در راه است.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر