;
coinex

گوشی ال جی Q8 با دوربین دوگانه و مشخصات رده بالا راه اندازی شد

گوشی ال جی Q8 با دوربین دوگانه و مشخصات رده بالا راه اندازی شد

کمپانی الجی گوشی رده بالای ال جی Q8 را با بدنه ی مقاوم در برابر آب و دوربین دوگانه راه اندازی کرد.

نزدیک به یک هفته قبل بود که این کمپانی، گوشی های ال جی Q6، ال جی Q6 پلاس و Q6a را معرفی کرد. با اینحال این غول تکنولوژی کره ای تصمیم گرفت که موبایل دیگری را با نام Q8 راه اندازی کند. این گوشی در کشور ایتالیا رونمایی شده و با مشخصات رده بالا همراه است.

طراحی ال جی Q8 و مشخصات آن

از نظر طراحی باید بگوییم که گوشی ال جی Q8 به مدل ال جی وی 20 شباهت دارد که سال گذشته رونمایی شد. این موبایل از بدنه ی فلزی برخوردار است و تاییدیه ی IP68 را دریافت کرده است؛ این بدان معناست که دستگاه نامبرده، در برابر آب مقاوم بوده و به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری دوام می آورد؛ ناگفته نماند که گوشی پرچمدار ال جی جی 6 نیز با این قابلیت همراه است. این دستگاه همچنین به سنسور اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شده و دوربین دوگانه ی افقی آن، به ال جی وی 20 شباهت دارد.

گوشی ال جی Q8 از نمایشگر 5.2 اینچی QHD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل برخوردار است.

گوشی ال جی Q8 از نمایشگر 5.2 اینچی QHD با رزولوشن 2560 در 1440 پیکسل برخوردار است. یک تراشه ی اسنپدراگون 820 همراه با رم 4 گیگابایتی و 32 گیگابایت حافظه داخلی، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارند؛ لازم به ذکر است که این میزان حافظه، قابل افزایش است. دوربین دوگانه از ترکیب دو لنز 13 و 8 مگاپیکسلی تله فوتو و زاویه گسترده تشکیل شده و قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K را دارد. گوشی Q8 به سیستم صوتی Hi-Fi DAC مجهز شده و از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. این تلفن هوشمند در ابعاد 149 در 71.9 در 8 میلی متر ساخته شده و 146 گرم وزن دارد.

گوشی ال جی Q8 با قیمت احتمالی 599 یورو در اروپا به فروش می رسد. هنوز در راه اندازی این موبایل در بازارهای دیگر اطلاعاتی در دست نیست.

گوشی Q8 به سیستم صوتی Hi-Fi DAC مجهز شده و از یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی بهره می برد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر