;
coinex

آیفون اس ای 2 در مرداد ماه راه اندازی می شود و معرفی آیفون 8 تا مهر ماه به تعویق می افتد

آیفون اس ای 2 در مرداد ماه راه اندازی می شود و معرفی آیفون 8 تا مهر ماه به تعویق می افتدگفته می شود کمپانی اپل قصد دارد گوشی آیفون اس ای 2 را نیز راه اندازی کند.

کمپانی اپل در مارس 2016 (اسفند) از گوشی هوشمندی با عنوان آیفون اس ای رونمایی کرد؛ این موبایل 4 اینچی، با حافظه ی 128 گیگابایتی همراه بود. اخیرا شایعاتی مبنی بر راه اندازی نسخه ی دوم این گوشی هوشمند به گوش می رسد. در ماه می گذشته، تصاویری از پنل پشتی شیشه ای آیفون اس ای 2017 به بیرون درز کرد. شایعات اخیر مدعی هستند که کمپانی اپل قصد دارد به زودی و در ماه میلادی آینده، از گوشی آیفون اس ای مدل 2017 رونمایی کند.

یکی از وب سایت های فرانسوی به نام iGeneration مدعی شده که اپل برای رونمایی از این محصول، رویدادی را در ماه آگوست برگزار خواهد کرد. بنا بر این گزارش، آیفون اس ای 2 با قیمت 399 یورو به فروش خواهد رسید. نسخه ی فعلی این دستگاه با حافظه ی 32 گیگابایتی، قیمتی معادل 489 یورو دارد و نسخه ی 128 گیگابایتی آن با قیمت 599 یورو به فروش می رسد.

این موبایل در وهله ی اول با حافظه ی 16 گیگابایتی راه اندازی شد و پس از آن، به طور کل کنار گذاشته شد.

هنوز هیچ اطلاعاتی درباره ی مشخصات فنی آیفون اس ای 2 در دست نیست. هرچند گزارشی که در ماه می از پنل پشتی شیشه ای این موبایل خبر داده بود، اطلاعاتی مبنی بر نوع شیشه ی Ion-X را به همراه داشت. این ماده بسیار انعطاف پذیر بوده و سبک تر است؛ اما نسبت به یاقوت کبود ارزان تر بوده و به آسانی دچار خراشیدگی نمی شود.

همانطور که مشاهده می کنید، فلاش LED در زیر دوربین اصلی قرار گرفته است. نسخه ی اصلی آیفون اس ای با بدنه ی فلزی همراه بوده و فلاش LED آن در کنار دوربین تعبیه شده است. با اینحال برخی گزارشات مدعی هستند که این پنل های شیشه ای با گوشی آیفون اس ای 2 در ارتباط نیستند، بلکه به دستگاهی از کمپانی 360 Mobile تعلق دارد که با لوگوی اپل همراه شده است.

در حال حاضر به طور قطع مشخص نیست که آیا گوشی آیفون اس ای 2 راه اندازی می شود یا خیر. سال گذشته، گوشی آیفون اس ای بر مبنای گوشی آیفون 6 اس طراحی شده و از تراشه ی A9 اپل، 2 گیگابایت رم و دوربین 12 مگاپیکسلی برخوردار شد. این احتمال وجود دارد که آیفون اس ای 2 بر مبنای آیفون 7 طراحی و تولید شود.

یکی از تحلیلگران چینی به نام پان جیوتانگ مدعی شده که آیفون اس ای، هیچ نسخه ی دومی نخواهد داشت؛ بنابراین اگر به این طراحی از گوشی های اپل علاقه مندید، قبل از کنسل شدن پروسه ی تولید این موبایل، یک نسخه را خریداری کنید.

وبسایت فرانسوی نامبرده مدعی شده که اپل قصد دارد دو رویداد را در آینده ی نزدیک راه اندازی کند؛ در اولین رویداد از گوشی آیفون اس ای 2 رونمایی می شود و رویداد دوم، در ماه اکتبر بوده و به رونمایی از آیفون 8 اختصاص دارد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر