;
coinex

تراشه ی اسنپدراگون 836 کار خود را با گوشی گوگل پیکسل 2 آغاز می کند

تراشه ی اسنپدراگون 836 کار خود را با گوشی گوگل پیکسل 2 آغاز می کند

تا به حال شایعاتی پیرامون تراشه ی کوالکوم اسنپدراگون 836 منتشر شده اند؛ این پردازنده، قدرتمند تر از تراشه اسنپدراگون 835 خواهد بود. این تراشه با همان CPU و GPU مشابه با اسنپدراگون 835 همراه می شود اما قدرت پردازش آن بیشتر است.

قبلا شایع شده بود که تراشه اسنپدراگون 836 برای اولین بار در گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ قرار خواهد گرفت. اما گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که گوشی گوگل پیکسل 2 اولین دستگاهی خواهد بود که به این تراشه مجهز می شود. همانطور که می دانید، تراشه اسنپدراگون 821 نیز کار خود را با گوگل پیکسل آغاز کرده بود. با این اوصاف باید انتظار داشته باشیم که تمامی گوشی های نیمه ی دوم سال نیز به این تراشه مجهز شوند. گوشی های شیائومی نوت 3 و می میکس تا پایان سال 2017رونمایی می شوند. اگر این کمپانی تصمیم بگیرد که گوشی شیائومی می 6 اس را راه اندازی کند، این احتمال وجود دارد که به اسنپدراگون 836 مجهز شود.

گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که گوشی گوگل پیکسل 2 اولین دستگاهی خواهد بود که به اسنپدراگون 836 مجهز می شود.

وان پلاس یکی دیگر از شرکت هایی است که احتمالا از این تراشه استفاده خواهد کرد. این کمپانی در سال گذشته، گوشی وان پلاس 3T را تنها 6 ماه پس از راه اندازی وان پلاس 3 معرفی کرد. این گوشی دقیقا به وان پلاس 3 شباهت دارد، با این تفاوت که به تراشه اسنپدراگون 821 مجهز شده و با دوربین بهتر و باتری بیشتر همراه است. بنابراین این احتمال وجود دارد که گوشی های وان پلاس 5T و یا 5 اس نیز از همین الگو پیروی کنند.

علیرغم اینکه تراشه اسنپدراگون 836 ، تراشه ی پرچمدار نیمه ی دوم سال است، اما تا به حال در هیچ بنچمارکی دیده نشده است. هرچند که برخی اطلاعات مربوط به دو تراشه ی کوالکوم یعنی اسنپدراگون 840 و 845 به بیرون درز کرده اند.

اسنپدراگون 845 تامین قدرت گوشی های هوشمند سال 2018 را به عهده خواهد داشت؛ احتمالا گوشی گلکسی اس 9 سامسونگ یکی از دستگاه هایی است که با این تراشه همراه می شود. اسنپدراگون 840، یک تراشه ی چهار هسته ای است که احتمالا در یکی از گوشی های هوشمند قرار می گیرد. اطلاعات دیگری درباره ی این تراشه ها در دست نیست.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر