;
coinex

تصویری از قاب پشت گوشی ال جی V30 در فضای آنلاین منتشر شد

تصویری از قاب پشت گوشی ال جی V30
یک تصویر واقعی از قاب محافظ پشت گوشی ال جی V30 منتشر شد. گفته می‌شود که این سازنده گوشی‌های هوشمند کره‌ای قصد دارد تا این قاب را برای پنل پشتی گوشی پرچمدار جدید خود استفاده کند.

این تصویر خلاف آن چیزی است که چندی قبل از پنل پشتی این دستگاه دیده شد. در تصویر قبلی در پشت پنل عبارت V30 دیده می‌شد در حالی که در این عکس جدید لوگوی LG در این قسمت حک شده است.

تصویری از قاب پشت گوشی ال جی V30

قسمت‌های برش خورده در تصویر این قاب به خوبی موقعیت قرارگیری دوربین دوگانه، یک فلش LED (دوگانه) و همچنین سنسور اثر انگشت آن را نشان می‌دهد.

با قرار گرفتن سنسور اثر انگشت در قاب پشتی، به نظر می‌رسد که موبایل ال جی وی 30 فاقد دکمه فیزیکی هوم است که بتواند به عنوان حسگر اثر انگشت نیز به کار گرفته شود. بنابراین این موضوع تا حدودی آن را شبیه به آخرین پرچمدار عرضه شده این کمپانی، ال جی جی 6 می‌کند.

بر اساس گزارش‌های قبلی، گوشی ال جی V30 از پردازنده اسنپدراگون 835 قدرت می‌گیرد، پردازنده‌ای که بر اساس فرآیند لیتوگرافی 10 نانومتری تولید شده و می‌تواند عملکرد بسیار بهتری از اسنپدراگون 821 که در ال جی جی 6 وجود دارد، ارائه دهد.

انتظار می‌رود که این اسمارت فون با 4 گیگابایت رم و 32 گیگابایت حافظه داخلی دیده شود، اگرچه این مشخصات تا حدود زیادی بستگی به منطقه‌ای دارد که این دستگاه در آنجا عرضه خواهد شد. شایعات قبلی به دو نکته مهم دیگر درباره ال جی وی 30 اشاره داشته‌اند.

قاب ال جی وی 30

ال جی وی 30 بر خلاف مدل‌های قبلی سری V، بدون نمایشگر ثانویه خودنمایی کرده و وجود گواهینامه IP68 نشان دهنده ضد آب بودن این دستگاه خواهد بود. گوشی هوشمند ال جی وی 30 در 31 آگوست برابر با 9 شهریور ماه در نمایشگاه IFA 2017 رونمایی خواهد شد.

جزئیات بیشتری از قیمت و یا تاریخ عرضه گوشی ال جی V30 وجود ندارد، اما می‌توان حدس زد که این دستگاه در اوایل پاییز راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر