;
coinex

مشخصات دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 آشکار شد

مشخصات دوربین دوگانه گلکسی نوت 8
به ادعای یکی از تحلیلگران، مشخصات دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 آشکار شد. این دستگاه، اولین گوشی هوشمند این کمپانی است که با دوربین دوگانه معرفی خواهد شد.

چیزی در حدود دو ماه قبل، یکی از خبرگزاری‌های کره‌ای پیکره بندی دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 را آشکار کرد. به گفته این منبع، هر دو دوربین گلکسی نوت 8 از زوم اپتیکال 3X پشتیبانی خواهد کرد. به تازگی مینگ چی کو، تحلیلگر معروف چینی، زوم نوری 3X را تایید کرده و علاوه بر آن مشخصات دوربین گلکسی نوت 8 را نیز اعلام کرد.

بر اساس گفته‌های این تحلیلگر، دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 شامل لنزهای واید و لنزهای تله فوتو خواهد بود. اگر خاطرتان باشد، یکی از سنسورهای دوربین دوگانه در آیفون 7 پلاس و وان پلاس 5 نیز دارای لنزهای تله فوتو هستند. مینگ چی کو همچنین اضافه کرد که دوربین دوگانه گلکسی نوت 8 دارای یک سنسور استاندارد 13 مگاپیکسلی بوده و سنسور تله فوتو در آن، 12 مگاپیکسلی خواهد بود. هر دو سنسور به زوم اپتیکال 3X و لرزشگیر اپتیکال (OIS) مجهز خواهند شد. هنوز مشخص نیست که سامسونگ ترکیبی از لنزهای واید و تله فوتو را به کار خواهد گرفت یا نه.

مینگ چی کو در پیش بینی دقیق محصولات اپل نیز نام شناخته شده‌‌ای است، بنابراین این احتمال وجود دارد که اطلاعات جدید منتشر شده توسط او نیز به حقیقت نزدیک باشد. این تحلیلگر هیچ اشاره‌ای به این موضوع نداشت که آیا فبلت سامسونگ گلکسی نوت 8 با قابلیت پشتیبانی از واقعیت افزوده (AR) همراه خواهد بود یا خیر.

شایعات زیادی وجود دارد که امسال سامسونگ چندین گوشی هوشمند با دوربین دوگانه را عرضه خواهد کرد. یکی از پیش بینی شده‌ترین این مدل‌ها، نسخه چینی گلکسی J7 مدل 2017 است. دو گوشی دیگر که احتمالا با این ویژگی رخ نشان می‌دهند، گلکسی سی 10 و گلکسی سی 7 مدل 2017 خواهند بود که به تازگی تاییدیه تنا را دریافت کرده‌اند.

گفته می‌شود که گوشی پرچمدار گلکسی نوت 8 با یک نمایشگر بی‌نهایت 6.3 اینچی و با رزولوشن کواد اچ دی پلاس معرفی خواهد شد. انتظار می‌رود که دو نسخه از آن تولید شود. در یک نسخه اسنپدراگون 8354 قدرتنمایی کند و در نسخه دیگر اگزینوس 8895 مغز پردازنده آن باشد.

گویا رونمایی از این دستگاه در 23 آگوست برابر با اول شهریور ماه انجام خواهد شد و بعد از آن در نمایشگاه IFA 2017 به روی صحنه خواهد رفت. نمایشگا ایفا 2017 از 1 تا 6 سپتامبر در برلین برگزار خواهد شد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر