;
coinex

با آپدیت جدید تلگرام عکس ها در مکالمه ی خصوصی شما ناپدید می شوند!

با آپدیت جدید تلگرام عکس ها در مکالمه ی خصوصی شما ناپدید می شوند!آپدیت جدید تلگرام یکی از قابلیت های اسنپ چت را برای مکالمه های امن تر به کار گرفته است.

اپلیکیشن پیام رسان تلگرام به امنیت بالای آن معروف است و کمتر به خاطر کپی برداری از اپلیکیشن های دیگر شناخته می شود؛ با اینحال به نظر می رسد که از مرزهای خود عبور کرده است. این کمپانی به تازگی اپلیکیشن خود را به گونه ای آپدیت کرده که در آن، عکس ها و ویدیوها در هر چت خصوصی، ناپدید می شوند. تنها کاری که باید انجام دهید این است که زمانی را برای رسانه یا مدیای خود تنظیم کرده و سپس شاهد ناپدید شدن آنها باشید. نکته جالب اینجاست که اگر طرف مقابل شما زیرک باشد و قبل از زمانی که تعیین کرده اید، از عکس یا ویدیو شما اسکرین شات بگیرد، شما به سرعت متوجه می شوید. به بیان دیگر، با این قابلیت شبیه به اسنپ چت یا iMessage، دیگر نگران نباشید عکس هایی که برای دیگران ارسال کرده اید، در فضای اینترنت منتشر شوند.

آپدیت جدید تلگرام همچنین با سرعت رسانه ای بیشتر همراه شده است. برای مثال، اگر عضوی از یک کانال با بیش از 100 هزار عضو باشید، تلگرام می تواند با تکیه بر یک شبکه ی محتوای توزیع شده، سرعت دانلود شما را افزایش بخشد. علاوه بر این، اگر از استیکرها استفاده می کنید، می توانید ناحیه ی اسکرول خود را گسترش دهید تا تصویر مناسب برای موضوعی که در ذهن دارید را انتخاب کنید. البته اگر از کاربران پروپا قرص شبکه های اجتماعی دیگر باشید، هیچ کدام از این موارد نمی تواند شما را به سمت تلگرام بکشاند؛ اما فوایدی دارند که از امتحان آنها پشیمان نمی شوید.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر