;
coinex

موفق ترین بازی های موبایل در سال های اخیر با بیش از 100 میلیون دانلود

موفق ترین بازی های موبایل در سال های اخیر با بیش از 100 میلیون دانلود

امروزه بازی‌های موبایل تبدیل به پدیده‌ای جهانی شده‌اند، یا شاید هم یک دردسر؛ بستگی دارد چطور به آن نگاه کنیم. اگر به دنبال وقت کشی و سرگرم شدن هستید، بازی‌های موبایل انتخاب خوب و پر تنوعی هستند که اجازه می‌دهند در هر جا و هر وقت که خواستید، بازی کنید. البته این موضوع برای کارفرمایان یا والدین یک دانش آموز، یک مشکل محسوب می‌شود.

در اینجا نگاهی می‌اندازیم به موفق ترین بازی های موبایل در سال‌های اخیر. با تکرا همراه باشید.

فلپی برد (Flappy Bird) با 50+ میلیون دانلود

فلپی برد

بازی‌ای که مردم هم آن را دوست داشتند و هم از آن متنفر شدند. بسیار ساده، بسیار اعتیاد آور و بسیار ناامید کننده! این موارد باعث شد تا این بازی در کمتر از یک سال پس از انتشار (می 2013)، بیش از 50 میلیون بار دانلود شود.

کلش آف کلنز (Clash of Clans) با 100+ میلیون دانلود

کلش آف کلنز

بازی‌های استراتژیک در کامپیوترها بسیار محبوب بودند. رابط کاربری نشانگر و کلیک نیز بسیار مناسب بود. Clash of Clans برروی micromanagement خیلی تمرکز نمی‌کند و مردم نیز آن را دوست دارند. این بازی در سال پیش روزانه بیش از 100 میلیون بازیکن داشت!

گیاهان علیه زامبی‌ها 2 (Plants vs. Zombies 2) با 100+ میلیون دانلود

گیاهان علیه زامبی‌ها 2

دنباله بازی اکشن-استراتژی Plants vs. Zombies از مرز 100 میلیون نصب، عبور کرد. نسخه اول بازی بیش از 25 میلیون بار دانلود شد که نشان می‌دهد دنباله آن موفقیت بسیاری به دست آورد.

سونیک دش (Sonic Dash) با 200+ میلیون دانلود

سونیک دش

جوجه تیغی محبوب همه، قدرت نوستالژی را در بازی موبایل آن نشان می‌دهد. این بازی از ژوئن 2015 تا ژوئیه 2015 و در عرض تنها یک ماه، از 100 میلیون دانلود به 200 میلیون دانلود رسید.

فروت نینجا (Fruit ninja) با 300+ میلیون دانلود

فروت نینجا

بازی‌های موبایل قبل از گسترش صفحه نمایش‌های لمسی بوجود آمده بودند، ولی فروت نینجا تنها بر روی گوشی‌های لمسی قابل استفاده بود. در سال 2012، این بازی از مرز 300 میلیون دانلود عبور کرد و از هر 3 آیفون در ایالات متحده، در یک آیفون این بازی نصب شده بود.

پرندگان خشمگین (Angry Birds) با 500+ میلیون دانلود

پرندگان خشمگین

انگری بردز (Angry Birds) یکی از اولین بازی‌هایی بود که در سراسر جهان گسترش یافت و این 500 میلیون نصب، مربوط به سال 2011 است! در حالی که تعداد گوشی‌های هوشمند در آن زمان بسیار کم بود. درسی که از این بازی می‌توان گرفت، این است که کاراکترهای جذاب باعث فروش بازی و حتی فیلم می‌شود.

کندی کراش ساگا (Candy Crush Saga) با 500+ میلیون دانلود

کندی کراش ساگا

یک بازی پازل ساده، اما بسیار موفق. این بازی در سال 2013 از مرز 500 میلیون دانلود عبور کرد و به یکی از موفق ترین بازی های موبایل تبدیل شد.

فرار از معبد (Temple Run) با 500+ میلیون دانلود

فرار از معبد

یک بازی بی انتها در سبک ران با ترکیبی قدرتمند. Temple Run یک سال پس از انتشار به 100 میلیون نصب رسید و بعد از آن از 500 میلیون نیز عبور کرد. شایعه شده بود که قرار است فیلمی بر اساس آن ساخته شود که این شایعه خیلی زود از بین رفت.

پوکمون گو (Pokemon Go) با 750+ میلیون دانلود

شکار هیولاهای خیالی که به یک سرگرمی محبوب تبدیل شد و اتفاقات زیادی در هنگام شکار هیولا برای بازیکنان اتفاق افتاد. شرکت نیانتیک که قبلا بازی مشابه و نه چندان محبوب Ingress را ساخته بود، همه چیز را به خوبی انجام داد. حتی زمانی که دید مخاطبان خسته شده‌اند، محتوای جدیدی ارائه داد.

پوکمون گو

پوکمون پادشاه بازی‌های موبایل است، اما به هر حال تعداد بازی‌هایی با بیش از 100 میلون دانلود، شگفت انگیز است و تعداد زیادی از آن‌ها وجود دارد که همه آن‌ها در اینجا نیستند و از هر توسعه دهنده، یک بازی را مشاهده می‌کنید. در زیر دیگر بازی‌های قابل تقدیر را مشاهده خواهید کرد.

افسانه قهرمانان مزرعه (Farm Heroes Saga)

Farm Heroes Saga

این بازی محصولی دیگر از سازندگان کندی کراش، کینگ است که 500 – 100 میلیون بار در گوگل پلی دانلود شده و بسیار موفق‌تر از رقیبش FarmVille عمل کرد.

پیانو تایلز: بر روی کاشی‌های سفید نزن (Don’t Tap The White Tile)

Don’t Tap The White Tile

شبیه بازی Guitar Hero اما با تم پیانو. این بازی و دنباله آن هر دو از مرز 100 میلیون بار دانلود عبور کردند.

پول بیلیاردز پرو (Pool Billiards Pro) و پول بال 8 (8 Ball Pool)

پول بیلیاردز پرو (Pool Billiards Pro) و 8 Ball Pool

هر دو این بازی‌ها در گوگل پلی، بین 100 تا 500 میلیون‌بار دانلود شده‌اند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر