;
coinex

مشخصات نوکیا 2 از طریق لیست بنچمارک گیک‌بنچ فاش شد

نوکیا 2
مشخصات نوکیا 2 توسط لیست منتشر شده در بنچمارک گیک‌بنچ خودنمایی کرد. این دستگاه یک گوشی هوشمند فوق العاده مقرون به صرفه بوده که نوکیا هم اکنون مشغول کار بر روی آن است.

به تازگی لیستی در وب سایت گیک‌ بنچ منتشر شده که ادعا می‌شود مشخصات نوکیا 2 را آشکار کرده است. شخصی که این اطلاعات را فاش کرده، لیست منتشر شده در این بنچمارک را با اکانت krispitech@ در توئیتر به اشتراک گذاشته است.

این گوشی هوشمند با اسم رمز قلب ناشناخته (Unknown Heart) در لیست بنچمارک گیک‌بنچ ظاهر شده و جالب است که بر اساس این لیست تنها 1 گیگابایت حافظه رم خواهد داشت.

مشخصات نوکیا 2 از طریق لیست بنچمارک گیک‌بنچ فاش شد

شخصی که این خبر را منتشر کرده ادعا می‌کند که این لیست مربوط به مشخصات نوکیا 2 بوده و از اسنپدراگون 212 قدرت می‌گیرد. لیست این بنچمارک نشان می‌دهد که نوکیا 2 قدرت خود را از یک پردازنده مرکزی چهار هسته‌ای با سرعت کلاک 1.27 گیگاهرتز تامین کرده و سیستم‌عامل اندروید 7.1.1 نوقا را اجرا خواهد کرد.

گوشی دیگری که با برند نوکیا در کانون توجهات قرار دارد، گوشی پرچمدار نوکیا 9 است که با دوربین دوگانه و پردازنده اسنپدراگون 835 معرفی خواهد شد.

نوکیا یک برند معروف در بازار موبایل است که مدتی به دست فراموشی سپرده شده بود، اما با راه‌اندازی گوشی‌های نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 در اسفند ماه 1395 نام این برند مجددا بر سر زبان‌ها افتاد.

در حال حاضری بسیاری چشم به راه هستند تا پرچمدار جدید این شرکت فنلاندی را ببینند، شاید این گوشی بتواند محبوبیت از دست رفته نوکیا را مجددا به آن بازگرداند.

منبع: theandroidsoul

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر