;
coinex

تاریخ رونمایی نوکیا 8 مشخص شد؛ 25 مرداد منتظر پرچمدار نوکیا باشید

نوکیا 8
تاریخ معرفی نوکیا 8 بالاخره توسط اچ ام دی گلوبال اعلام شد. این گوشی هوشمند 16 آگوست برابر با 25 مرداد ماه رخ نشان خواهد داد.

موبایل نوکیا 8 اولین گوشی هوشمند پرچمدار نوکیاست که توسط اچ ام دی گلوبال عرضه خواهد شد. اطلاعات مربوط به تاریخ رونمایی از این دستگاه احتمالا از طریق دعوتنامه‌هایی که برای رسانه‌های خبری ارسال شده، به بیرون درز کرده است، اما در این دعوتنامه‌ها هیچ چیز خاصی درباره گوشی پرچمدار نوکیا دیده نمی‌شود و فقط در آن به این موضوع اشاره شده که این رویداد نقطه عطفی برای محصولات نوکیا خواهد بود.

با وجود آنکه این سازنده هنوز تاریخ رونمایی نوکیا 8 را به عموم اعلام نکرده است، اما انتشالر شایعات و خبرهای متعددی که درباره این گوشی منتشر شده، مشخصات آن را آشکار کرده است.

گفته می‌شود که این دستگاه دارای یک دکمه اصلی و کلیدهای ناوبری خازنی در پایین صفحه نمایش است و احتمالا دکمه اصلی آن به عنوان یک اسکنر اثر انگشت نیز ایفای نقش خواهد کرد. گوشی نوکیا 8 دارای یک نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل بوده و این طور که از شواهد پیداست، دوربین دوگانه‌ای با چیدمان عمودی در پنل پشتی آن قرار گرفته است.

هر دو دوربین عقب 13 مگاپیکسلی بوده که توسط کمپانی کارل زایس (Carl Zeiss) تولید شده است. نوکیا 8 در رنگ‌های استیل / نقره‌ای، طلایی / آبی و طلایی / مسی در دسترس خواهد بود.

بر اساس گزارش‌های قبلی، موبایل نوکیا 8 به قدرتمندترین پردازنده حال و حاضر کوالکام مجهز شده است. پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 835 در کنار پردازنده گرافیکی آدرنو 540 قدرت پردازشی لازم برای این دستگاه را فراهم خواهد کرد. 6 یا 8 گیگابایت رم داشته، دارای 64 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود و مدیریت نرم افزاری بر عهده سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقاست. شایعات می‌گویند که این دستگاه در ماه سپتامبر راهی بازارهای جهانی خواهد شد.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر