;
coinex

پس از موفقیت فیلم زن شگفت انگیز نسخه دوم آن نیز تولید خواهد شد

پس از موفقیت فیلم زن شگفت انگیز نسخه دوم آن نیز تولید خواهد شداستقبال بی سابقه از فیلم زن شگفت انگیز (Wonder Woman)، تولیدکنندگان این فیلم را ترغیب کرد تا نسخه ی دوم آن را نیز تولید کنند.

هرچند که با وجود چنین موفقیتی، بعید به نظر می رسید که نسخه ی دوم زن شگفت انگیز در کار نباشد؛ فراموش نکنید که فیلم هایی با مزمون ابرقهرمان ها، همیشه به همین منوال بوده اند. کمپانی برادران وارنر رسما اعلام کرده است که فیلم زن شگفت انگیز 2 تولید خواهد شد. این خبر با نمایش یک سری فیلم های تبلیغاتی به شرکت کنندگان حاضر در استودیوی پنل Hall H در کامیک کان امسال تایید شد.

فیلم Wonder Woman 2 یکی از 8 فیلم ابر قهرمانی است که در برنامه ی تولید هالیوود قرار دارد. دیگر عناوینی که تولید آنها تایید شده، عبارتند از فیلم های بتمن، جوخه ی خودکشی 2، شازام، لیگ عدالت تاریک، فلش: Flashpoint، بت گرل (دختر خفاشی) و فیلم سپاه فانوس سبز.

فیلم زن شگفت انگیز در اوایل ماه ژوئن اکران شده و به سرعت با فروش و استقبال زیادی مواجه شد. این فیلم تا به حال بیش از 385 میلیون دلار فروش داشته است. هنوز هیچ چیز درباره ی نسخه ی دوم این فیلم تایید نشده؛ اما به نظر می رسد خانم گال کادوت همچنان به بازی در نقش شاهزاده دیانا یا همان زن شگفت انگیز ادامه دهد.

کارگردان این فیلم یعنی خانم پتی جنکینز اعلام کرده است که این فیلم در ایالات متحده تولید می شود؛ هرچند که استودیو مربوطه، این خبر را تایید نکرده است.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر