;
coinex

دوربین شیائومی می 5 ایکس با همان ویژگی‌های دوربین شیائومی می 6 خودنمایی می‌کند

گفته می‌شود که دوربین شیائومی می 5 ایکس با همان ویژگی‌های دوربین شیائومی می 6 خودنمایی خواهد کرد. اگر این موضوع صحت داشته باشد، دوربین این دستگاه یکی از بهترین‌ها در کلاس گوشی‌های میان رده خواهد بود.

تنها یک روز تا معرفی شیائومی می 5 ایکس (Xiaomi Mi 5X) باقی مانده و در حالی که بسیاری از مشخصات و ویژگی‌های این دستگاه تاکنون به بیرون درز کرده، اما اخبار جدیدی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شده که اطلاعات تازه‌ای درباره دوربین شیائومی می 5 ایکس ارائه می‌دهد.

ادعا می‌شود که دوربین شیائومی می 5 ایکس به همان ویژگی‌های دوربین دوگانه شیائومی می 6 مجهز خواهد بود.

تیزری تبلیغاتی برای شیائومی می 5 ایکس

شیائومی می 6 از دوربین دوگانه‌ای برخوردار شده که شامل یک سنسور 12 مگاپیکسلی سونی IMX386 با فاصله کانونی 27 میلی‌متر و دهانه دیافراگم f/1.8 بوده و سنسور دوم، یک سنسور 12 مگاپیکسلی سامسونگ s5k3m3_l است که دارای فاصله کانونی 52 میلی‌متر و دهانه دیافراگم f/2.6 است. این ترکیب باعث می شود که سیستم دوربین این دستگاه، به سرعت از لنز واید به لنز تله فوتو حرکت کند.

این دوربین دوگانه هنگامی که در حالت عکسبرداری پرتره مورد استفاده قرار می‌گیرد به سنسور تله فوتو تغییر موضع می‌دهد. فاصله کانونی 52 میلی‌متر برای عکاسی در حالت پرتره بسیار مناسب است.

توئیت در مورد دوربین شیائومی می 5 ایکس

اگر دوربین شیائومی می 5 ایکس از همان ویژگی‌های دوربین دوگانه شیائومی می 6 برخوردار باشد، مطمئنا ارزش خرید این گوشی را بالا خواهد برد. مخصوصا اینکه، این گوشی هوشمند در دسته بندی گوشی‌های میان رده بازار قرار خواهد گرفت و این موضوع ارزش داشتن چنین دوربینی را به مراتب بیشتر نشان می‌دهد.

فردا چهارشنبه، 26 جولای برابر با 4 مرداد ماه بوده و این تاریخی است که شیائومی Mi 5X به طور رسمی رونمایی خواهد شد. مسلما سیستم دوربین دوگانه این گوشی، فردا به طور دقیق با جزئیات بیشتری خودنمایی کرده و همه چیز در مورد آن مشخص خواهد شد.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر