;
coinex

بهترین اپلیکیشن های ارسال پیامک برای اندروید در سال 2017

در دهه اخیر شاهد کاهش محسوس برقراری تماس‌های تلفنی از سوی مردم و جایگزین شدن پیام‌های متنی به جای آن بودیم؛ بنابراین، در طول این مدت مردم همواره به دنبال بهترین راه و بهترین برنامه‌ها برای ارسال پیام‌های متنی خود بوده‌اند. در ادامه با تکرا همراه باشید تا به بررسی بهترین اپلیکیشن های ارسال پیامک برای اندروید بپردازیم.

بهترین برنامه برای اکثر مردم: Android Messages

برای معرفی بهترین برنامه های پیام رسان یا همان ارسال SMS برای اندروید ابتدا به سراغ Android Messages رفتیم؛ برنامه‌ای از سوی گوگل برای ارسال اس ام اس که مخصوص به گوشی‌های اندرویدی بوده و یکی از برنامه‌های اصلی در گوشی‌های نکسوس و پیکسل به شمار می‌آید. این برنامه در پلی استور به صورت رایگان در دسترس است و برروی هر دستگاهی قابل اجرا خواهد بود.

بهترین برنامه برای اکثر مردم: Android Messages

چیزی که باعث می‌شود این برنامه یکی از بهترین برنامه های پیام رسان اندروید به شمار رود، رابط کاربری ساده آن است که به خوبی کار می‌کند. در واقع در این برنامه  شاهد ویژگی‌های اضافی و آزار دهنده نیستیم. به نوعی می توان گفت که این برنامه همان چیزی است که از گوگل انتظار داریم.

Android Messages مثل هر برنامه اس ام اس دیگری از ام ام اس یا پیام چند رسانه‌ای پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این، ترفندهای دیگری در این برنامه وجود دارد که به کاربر اجازه می‌دهد موارد زیر را نیز در پیام خود داشته باشد:

  • عکس و گیف
  • استیکر
  • ضبط صدا
  • اطلاعات موقعیت مکانی

بهترین برنامه های پیام رسان اندروید

همچنین در این برنامه پیام رسان اندروید، شما قادر خواهید بود تا با استفاده از رنگ‌های متنوع برای هر فرد، محیط برنامه را برای خود شخصی سازی کنید؛ البته این برنامه قابلیت مذکور را به صورت خودکار برای شما انجام خواهد داد. پس از گذشته مدتی به رنگ هر فرد عادت خواهید کرد تا جایی که با نگاه کردن به صفحه بتوانید از روی رنگ تشخیص دهید که چه کسی برای شما پیام ارسال کرده است.

به صورت خلاصه، بایستی گفت اگر به دنبال یک برنامه پیام رسان ساده برای ارسال پیامک در سیستم عامل اندروید هستید که نیازهای عادی شمارا به خوبی برطرف کند، Android Messages گزینه بسیار خوبی به شمار می‌رود.

بهترین برنامه از نظر سادگی: فیسبوک مسنجر

دومین برنامه در میان بهترین برنامه های پیام رسان اندروید فیسبوک مسنجر است. امروزه تعداد قابل توجهی از مردم در سراسر جهان در فیسبوک فعالیت دارند، اگر شما نیز در این شبکه اجتماعی هستید قطعا تا کنون متوجه شده‌اید که چقدر فیسبوک مسنجر می‌تواند کارآمد باشد. رابط کاربری این پیام رسان بسیار خوب و ساده بوده و از قابلیت‌های زیادی برخوردار است.

اگر تا کنون از کاربران فیسبوک مسنجر بوده‌اید می‌توانید به راحتی در این برنامه اس ام اس را فعال کرده و از آن استفاده کنید. در ابتدا بایستی برنامه را باز کرده و برروی عکس پروفایل در قسمت بالا و سمت راست کلیک کنید.

در منوی باز شده گزینه SMS را پیدا کرده و آن را باز کنید. سپس گزینه SMS in Messenger را فعال کنید.

پس از همه این‌ها یک پیام مبنی بر اینکه آیا می‌خواهید از فیسبوک مسنجر بعنوان برنامه پیشفرض استفاده کنید برروی صفحه شما ظاهر می‌شود که شما باید گزینه “YES” را انتخاب کنید. پس از این می‌توانید به راحتی از این برنامه برای ارسال اس ام اس و پیام‌های خود استفاده کنید.

همچنین لازم به ذکر است که در این برنامه می‌توانید پیام‌های خودرا دسته بندی کنید و به بخش‌های مختلف تقسیم کنید. این قابلیت باعث می‌شود که کار شما راحت‌تر و سریع‌تر انجام شده و فیسبوک مسنجر به یکی از بهترین برنامه های پیام رسان اندروید تبدیل شود.

بهترین اپلیکیشن پیام رسان برای کاربران حرفه‌ای: تکسترا

آخرین مورد از بهترین برنامه های پیام رسان اندروید که قصد داریم در اینجا معرفی کنیم، تکسترا نام دارد. اگر شما تمامی امکانات و قابلیت ها را برای برنامه اس ام اس خود می‌خواهید، پس بهترین انتخاب برای شما تکسترا خواهد بود. این برنامه پیام رسان اندروید شامل تعداد زیادی از ویژگی‌های مختلف و کارآمد است و تمامی نیازهای هر کاربری را برطرف می‌کند.

بهترین اپلیکیشن پیام رسان برای کاربران حرفه‌ای: تکسترا

از نظر بسیاری از کاربران، چیزی که تکسترا را تا این حد بزرگ کرده و به یکی از بهترین برنامه های پیام رسان اندروید تبدیل می‌کند این است که این برنامه می‌تواند خیلی ساده باشد، اما اگر بخواهید، قادر خواهید بود تا با سفارشی سازی آن کارهای بسیار زیادی انجام دهید.

این برنامه دارای رابط کاربری تیره و ساده است، اما اگر به این رابط کاربری علاقه ندارید می‌توانید به راحتی آن را عوض کنید، همچنین می‌توانید آن را برروی حالت هوشمند قرار دهید تا در طول روز از نور بیشتری برخوردار شوید. همچنین می‌توانید با استفاده از رنگ‌های مورد علاقه خود برای آیکون‌ها و چت‌ها، رابط کاربری آن را زیباتر کنید.

قابلیت‌های این برنامه به حدی زیاد است که قادر به بازگو کردن آن‌ها در اینجا نخواهیم بود، اما می‌توانیم به صورت خلاصه برخی از قابلیت‌های تسکترا را معرفی کنیم:

  • می‌توانید نام گروه‌های متنی را تغییر دهید.
  • می‌توانید برای پیام‌های چند رسانه‌ای محدودیت ایجاد کنید تا تکسترا آن هارا فشرده کند.
  • پیام‌های صوتی ارسال کنید.
  • لیست سیاه بسازید.
  • می‌توانید با ظاهر شدن نوتیفیکیشن از قابلیت ارسال سریع پاسخ برخوردار شوید.
  • این برنامه دارای پیام‌های برنامه ریزی شده است.

تنها نکته منفی درباره این برنامه پیام رسان اندروید این است که نسخه رایگان آن دارای تبلیغات بوده و در ابتدای هر پیام ظاهر می‌شود. با این حال، اگر فکر می‌کنید که برنامه‌های ساده‌تر قادر به برطرف کردن نیازهای شما نیستند، تکسترا می‌تواند بهترین انتخاب شما و البته که یکی از بهترین برنامه های پیام رسان اندروید باشد.

.

.

منبع: Howtogeek

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر