;
coinex

برگه مشخصات گوشی میزو پرو 7 پلاس در فضای اینترنت منتشر شد

برگه مشخصات گوشی میزو پرو 7 پلاس در فضای اینترنت منتشر شدروز گذشته خبری مبنی بر انتشار برگه مشخصات گوشی میزو پرو 7 را منتشر کردیم؛ حال به نظر می رسد که تنها به نیمی از این برگه دسترسی داشتیم. امروز تصویر دیگری منتشر شده که برگه مشخصات گوشی میزو پرو 7 پلاس را نیز به نمایش می گذارد.

این تصویر نشان می دهد که سه نسخه از گوشی پرو 7 وجود خواهد داشت. دو دستگاه از تراشه ی هلیو X30 و دیگری از تراشه هلیو P25 برخوردار خواهد شد.

مشخصات گوشی میزو پرو 7 پلاس

گوشی میزو پرو 7 پلاس نیز با همان نمایشگر ثانویه ی 1.9 اینچی همراه می شود. نمایشگر اصلی این دستگاه نیز 5.7 اینچی با کیفیت 2K خواهد بود. در برگه مشخصات گوشی میزو پرو 7 پلاس مشخص شده که این دستگاه از رم 6 گیگابایتی DDR4X برخوردار می شود، اما اطلاعاتی از حافظه ی آن در دست نیست. تنظیمات دوربین این دستگاه مشابه با میزو پرو 7 خواهد بود. دوربین دوگانه ی پرو 7 از ترکیب دو سنسور 12 مگاپیکسلی تشکیل شده و یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی نیز برای آن در نظر گرفته شده است.

تفاوت دیگری که میان این مدل های پرو 7 وجود دارد، به تکنولوژی شارژ آنها مربوط است. میزو پرو 7 پلاس از شارژ بسیار سریع 5 ولت و 5 آمپر برخوردار است. این میزان از شارژ سریع وان پلاس با نام Dash Charge نیز بیشتر است (5V/4A). انتظار داریم که قابلیت شارژ سریع از امنیت بالایی نیز برخوردار باشد.

گوشی میزو پرو 7 پلاس همچنین از سیستم عامل Flyme 6 بهره می برد.

با توجه به اخباری که اخیرا منتشر شده، تمامی جزئیات پیرامون قیمت دستگاه ها تغییر کرده اند. حال که سه مدل مختلف از گوشی پرو 7 راه اندازی می شود، باید منتظر سیاست قیمت گذاری میزو بمانیم.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر