;
coinex

تصاویری واقعی از گوشی نوکیا 8 بار دیگر رخ نشان داد؛ اینبار در رنگ مسی

تصاویری واقعی از گوشی نوکیا 8 بار دیگر رخ نشان داد؛ اینبار در رنگ مسیبه تازگی اخبار و شایعات زیادی پیرامون پرچمدار جدید کمپانی HMD Global به نام نوکیا 8 به گوش می رسد.

از زمان بازگشت برند نوکیا تحت مالکیت کمپانی HMD Global، هواداران در انتظار یک پرچمدار جدید از این برند بودند؛ اما تنها مدل های نوکیا 6، نوکیا 5 و نوکیا 3 راه اندازی شده اند. تمام این گوشی های هوشمند با مشخصات میان رده همراه بودند. احتمالا موفقیت این اسمارت فون ها در بازار، کمپانی HMD را ترغیب کرده تا هرچه سریع تر، مدلی با مشخصات رده بالا را راه اندازی کند؛ این مدل احتمالا با نام نوکیا 8 کار خود را آغاز می کند.

به تازگی تصویری از نوکیا 8 در وب سایت چینی بیدو منتشر شده که این موبایل را در رنگ مسی نشان می دهد. احتمالا این رنگ را با تنوع رنگی طلایی، اشتباه می گیرید؛ اما اینطور نیست. گوشی نوکیا 6 نیز در همین تنوع رنگی عرضه شده بود، پس یک گزینه ی رنگی جدید برای این کمپانی به شمار نمی رود.

مشخصات گوشی نوکیا 8

گفته می شود گوشی هوشمند نوکیا 8 از تنظیمات دوربین دوگانه با تکنولوژی Zeiss Optics برخوردار خواهد شد؛ لوگوی زایس به خوبی این خبر را تایید می کند. بدنه ی این دستگاه از جنس آلومینیوم بوده و اگر به پنل پشتی آن نگاه کنید، احتمالا شباهت هایی را با گوشی نوکیا 6 مشاهده می کنید. اما تصاویر لو رفته از پنل جلویی، از وجود نمایشگر خمیده خبر می دهند. انتظار می رود گوشی نوکیا 8 از نمایشگر 5.3 اینچی 2K، اسنپدراگون 835، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار باشد. تنظیمات دوربین دوگانه از ترکیب دو سنسور اصلی 13 مگاپیکسلی زایس تشکیل می شود. از دیگر مشخصات این موبایل می توان به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی و اندروید 7.1 نوقا اشاره کرد.

به تازگی تصویری از نوکیا 8 در وب سایت چینی بیدو منتشر شده که این موبایل را در رنگ مسی نشان می دهد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر