;
coinex

فروش کنسول پلی استیشن 4 از ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ پیشی گرفت

فروش کنسول پلی استیشن 4 از ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ پیشی گرفتفروش کنسول پلی استیشن 4 از کمپانی سونی بیشتر از ایکس باکس وان بوده است؛ این روند از سال 2013 که این دو کنسول راه اندازی شده اند، به همین منوال بوده است. البته گزارشاتی مبنی بر فروش بالای ایکس باکس وان در مقایسه با پلی استیشن 4 در ایالات متحده ثبت شده بود، اما تنها چند ماه دوام داشت. آمار اخیری که توسط NPD Groups منتشر شده، نشان می دهد که در ماه گذشته، فروش کنسول بازی سونی از کنسول های ایکس باکس وان و نینتندو سوییچ در کشور آمریکا بیشتر بوده است.

هر دو شرکت مایکروسافت و سونی، نسخه های متنوعی از کنسول های خود را که در سال 2013 راه اندازی کرده بودند، عرضه کردند. کمپانی سونی، کنسول های پلی استیشن 4 پرو و پلی استیشن 4 اسلیم را به مجموعه ی خود اضافه کرده؛ این در حالیست که مایکروسافت، تنها کنسول ایکس باکس وان اس را راه اندازی کرده است. این کمپانی قصد دارد ایکس باکس وان ایکس را طی چند ماه آینده عرضه کند.

داده های NPD Groups نشان می دهد که کنسول پلی استیشن 4 اسلیم 1 ترابایتی که ماه گذشته توسط کمپانی سونی عرضه شد، به فروش بالای آن در ماه ژوئن کمک کرده است. این محصول توانست موفقیت چشمگیری را برای سونی رقم بزند و بهترین ماه ژوئن را برای این کمپانی به همراه داشته باشد.

کنسول پلی استیشن 4 اسلیم طلایی رنگ با قیمت 250 دلار در تاریخ 9 ژوئن راه اندازی شد و تنها برای مدت زمان محدودی با تخفیف به فروش می رسید. این دستگاه در حال حاضر با قیمت 300 دلار عرضه می شود.

کمپانی مایکروسافت نیز با راه اندازی ایکس باکس وان ایکس می تواند فروش بالایی را رقم بزند. وان ایکس در حقیقت قدرتمندترین کنسولی است که تا به حال توسط مایکروسافت طراحی و تولید شده و احتمالا، قدرتمندترین کنسول بازار نیز خواهد بود.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر