;
coinex

موفقیت تیم های ایران در مسابقات جهانی ربوکاپ

موفقیت تیم های ایران در مسابقات جهانی ربوکاپ

مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن به صورت رسمی کار خود را آغاز نمود. در این رقابت ها از کشور ایران، تیم هایی از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، دانشگاه آزاد اسلامی قزوین، ایلخچی، یزد، اصفهان، واحد علوم و تحقیقات و سایر دانشگاه‌های کشور حضور داشتند.

در مسابقات جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن، تمامی تیم‌ها در روز دوشنبه، دوم مردادماه در شهر ناگویای ژاپن حضور داشتند و روند مسابقات از روز سه‌شنبه آغاز گردید. رقابت‌های جهانی ربوکاپ 2017 ژاپن، در شهر ناگویای ژاپن ادامه خواهد داشت.

در بخش دانشجویی تیمی از دانشجویان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در این آغاز شروع موفقی داشتند. این موفقیت در لیگ ربات‌های انسان‌نما و ربات‌های فوتبالیست در سایز کوچک اتفاق افتاد.

در مسابقات جهانی ربوکاپ امسال، تیم پارسیان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در رقابت اول خود که در مقابل تیم ترکیه قرار گرفت، در رشته ربات فوتبالیست در سایز کوچک توانست با نتیجه‌ی دو بر صفر به پیروزی دست یابد.

همچنین تیم ربات انسان‌نمای MRLسای نوجوان دانشگاه صنعتی امیرکبیر، در مسابقات جهانی ربوکاپ امسال، نخستین رقابت خود را با کشور اندونزی داشت که به نتیجه تساوی دست یافتند.

از بین تیم‌های ایرانی که در این رقابت حضور داشتند، تیم دانشگاه آزاد اسلامی قزوین توانست با غلبه بر تیم سی‌ام‌یو آمریکا در لیگ ربات‌های فوتبالیست سایز کوچک، مقام اول جهان را به دست آورد. این تیم با کسب 6 مقام به کشور بازگشت.

همچنین تیم دانشگاه آزاد اسلامی ایلخچی نیز توانست در لیگ ربات‌های انسان‌نما مقام سوم را کسب نماید.

تیم دانشگاه امیرکبیر نیز در بخش رقابت فنی توانست یک مقام به دست آورد.

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر