;
coinex

پیش خرید گوشی میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس از مرز 10 هزار واحد عبور کرد

پیش خرید گوشی میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس از مرز 10 هزار واحد عبور کردکمپانی میزو پس از ماه ها انتشار اخبار و تصاویر پیرامون گوشی های پرچمدار میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس، بالاخره در 26 جولای از این گوشی های هوشمند رونمایی کرد. برخی از مشخصات ویژه ی آن از جمله تنظیمات دوربین دوگانه و نمایشگر دوگانه که در پنل پشتی قرار دارد، توانست توجه بسیاری را به خود جلب کند. فروش این دو گوشی هوشمند از تاریخ 5 آگوست (14 مرداد) در چین آغاز می شود؛ در حال حاضر علاقه مندان می توانند این گوشی هوشمند را پیش خرید کنند. نکته جالب اینجاست که در یک روز گذشته که پیش فروش گوشی های میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس ثبت می شد، بیش از 10هزار نفر برای خرید آن اقدام کرده اند که از محبوبیت قابلیت های جالب این اسمارت فون ها خبر می دهد.

لازم به ذکر است که تنها کسانی که این گوشی های هوشمند را پیش خرید کرده اند، می توانند در مرحله ی اول توزیع آنها که از 5 آگوست آغاز می شوند، موبایل خود را دریافت کنند.

تلفن هوشمند میزو پرو 7 با رم 4 گیگابایتی و 64 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 2880 یوان معادل تقریبی 426 دلار به فروش می رسد؛ تامین قدرت این موبایل را یک تراشه ی هلیو P25 به عهده دارد. نسخه ی رده بالاتر آن با رم 4 گیگابایتی و 128 گیگابایت حافظه داخلی که به تراشه هلیو X30 مجهز شده با قیمت 3380 یوان (500 دلار) عرضه می شود. میزو پرو 7 در گزینه های رنگی مشکی، قرمز و طلایی راه اندازی می شود.

نسخه ی پلاس این اسمارت فون نیز با رم 6 گیگابایتی و حافظه ی 64 گیگابایتی همراه است؛ این مدل که از تراشه هلیو X30 بهره می برد، با قیمت 3580 یوان معادل 530 دلار فروخته می شود. این مدل نیز از یک نسخه ی رده بالاتر برخوردار است که با رم 6 گیگابایتی و حافظه ی 128 گیگابایتی همراه است؛ مدل نامبرده که به تراشه هلیو X30 مجهز شده با قیمت 4080 یوان معادل 604 دلار در دسترس قرار خواهد گرفت. میزو پرو 7 پلاس در رنگ های خاکستری، نقره ای، طلایی و مشکی راه اندازی می شود.

این دو اسمارت فون در 16 کشور دیگر که به فروش محصولات میزو می پردازند، عرضه خواهد شد. بنابراین افرادی در کشورهای برونل، کامبوج، مصر، فرانسه، هنگ کنگ، هند، ایتالیا، قزاقستان، میانمار، نیوزیلند، روسیه، آفریقای جنوبی، اسپانیا، اوکراین و ویتنام می توانند این دستگاه ها را خریداری کنند.

گوشی میزو پرو 7 از نمایشگر 5.2 اینچی FHD سوپر آمولد برخوردار بوده و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی در آن قرار دارد. نسخه ی پلاس این موبایل با نمایشگر 5.7 اینچی QHD سوپر آمولد همراه شده و از باتری 3500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد. هر دو مدل از دوربین دوگانه ی 12 مگاپیکسلی برخوردارند و یک دوربین 16 مگاپیکسلی در نمای جلویی آنها تعبیه شده است. ویژگی منحصربه فرد این موبایل ها، نمایشگر 1.9 اینچی سوپر آمولدی است که در پنل پشتی تعبیه شده و نوتیفیکیشن ها را به نمایش می گذارد؛ حتی برای مواردی مثل پیدا کردن زاویه برای دوربین و یا کنترل موسیقی نیز کاربرد دارد. شایع شده که این کمپانی چینی قصد دارد گوشی هوشمند رده بالای دیگری را تا پایان سال 2018 راه اندازی کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر