;
coinex

کاربردی‌ترین ویژگی به‌روزرسانی iOS 11

کاربردی‌ترین ویژگی به‌روزرسانی iOS 11

اتصال خودکار به شبکه Wi-Fi یک ویژگی ساده و کاربردی محسوب می‌شود، اما وقتی به‌اجبار به یک شبکه اینترنت ضعیف متصل شوید، همین ویژگی می‌تواند آزار دهنده باشد.

یکی از جدیدترین ویژگی‌هایی که در iOS 11 اضافه شده به شما این امکان را می‌دهد تا به شبکه‌هایی که سیگنال ضعیف‌تری دارند متصل نشوید؛ با این ویژگی کاربران دیگر با گذشتن از کنار مکان‌هایی مانند برخی رستوران‌ها با شبکه‌های باز Wi-Fi که این روزها به فراوانی در شهر وجود دارند، اعلان‌های آزاردهنده بر روی گوشی خود دریافت نخواهند کرد.

البته این ویژگی خالی از اشکال نیست و کاربران باید آن را به‌صورت جداگانه برای هر شبکه‌ای فعال کنند. کاربر باید آیکون “i” آبی رنگی که کنار شبکه‌های Wi-Fi قرار دارد لمس کرده و در تنظیمات شبکه گزینه‌ی Ask to Join Networks را فعال کند.

هرچند که این ویژگی برای اولین بار است که در آیفون راه اندازی شده اما پیش از این، ایده‌های مشابه را در دیگر محصولات دیده بودیم؛ گوشی‌های سامسونگ از یک ویژگی با نام Smart Network Switch بهره می‌برند که به کاربران اجازه می‌دهد وقتی سیگنال شبکه Wi-Fi به اندازه کافی قدرتمند نیست، همچنان از اینترنت سیم‌کارت خود استفاده کنند و به‌صورت خودکار به آن شبکه متصل نشوند.

منبع: techradar

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر