;
coinex

فروش نینتندو سوئیچ به خاطر کمبود عرضه نسبت به تقاضا، 2 میلیون دستگاه بوده است

فروش نینتندو سوئیچ به خاطر کمبود عرضه نسبت به تقاضا، 2 میلیون دستگاه بوده است

کمپانی نینتندو به طور رسمی آمار فروش نینتندو سوئیچ را در سه ماهه اول سال اعلام کرد. این شرکت اعلام کرده که تنها 2 میلیون نسخه از کنسول را فروخته است. اگر این شرکت می‌توانست کنسول بیشتری در زمان سریع‌تری تولید کند، می‌توانست فروش بهتری را نیز تجربه کند.

کمبود در عرضه، از همان ابتدای ماه مارس امسال که زمان عرضه سوئیچ بود، باعث مشکل برای این شرکت شده است. با وجود اینکه ماه‌ها از زمان عرضه کنسول می‌گذرد، خرید آن به سادگی صورت نمی‌گیرد. سوئیچ تقریبا در تمام فروشگاه‌های خرده فروشی مهم در هر زمان که موجودی جدید برسد، به سرعت فروخته می‌شود.

این آمار حاکی از این است که نینتندو می‌توانست فروش نینتندو سوئیچ را به بیش از 2 میلیون دستگاهی برساند که در سه ماهه اول انجام داد، به شرطی که سرعت ساخت آن را بالا ببرد. با این حال، نینتندو از این موضوع خوشحال است که تکرار فروش Wii U یعنی 13.5 میلیون نسخه در تمام طول عمر یک کنسول، تکرار نمی‌شود.

تقاضای زیادی برای کنسول جدید نینتندو وجود دارد، اما به نظر می‌رسد نینتندو نمی‌خواهد تولیدات و روند عرضه را تغییر دهد. کمپانی نینتندو پیش بینی کرده که در سال، 13 میلیون دستگاه به فروش برساند، یعنی همان مقداری که این شرکت از سال قبل پیش بینی کرده بود.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر