;
coinex

اپلیکیشن مسیریاب ویز (Waze) روی نرم افزار اندروید اتو در دسترس خواهد بود

اپلیکیشن مسیریاب ویز (Waze) روی نرم افزار اندروید اتو در دسترس خواهد بوداپلیکیشن مسیریاب ویز از امروز در دسترس کاربران اندروید اتو قرار گرفته است. تا به حال، تنها برنامه ی مسیریاب مناسب برای کاربران اندروید اتو، اپلیکیشن گوگل مپ بوده، اما از امروز همه چیز تغییر می کند.

کاربران می توانند با راه اندازی این اپلیکیشن مسیریاب، اطلاعات به روز شده و لحظه ای مسیرها را دریافت کنند تا بتوانند در راحت ترین شکل ممکن، به مقصد مورد نظر برسند. افرادی که از کاربران قدیمی اپلیکیشن مسیریاب ویز بوده اند، از راه اندازی آن در اندروید اتو خرسند خواهند شد.

ویز همچنین جایگزین مناسبی برای افرادی است که می خواهند از اپلیکیشن دیگری به جای گوگل مپ در خودروی خود استفاده کنند. این اپلیکیشن در حال حاضر از نمایشگرهای بزرگ اندروید اتو تعبیه شده در خودروها پشتیبانی می کند.

نسخه ی اپلیکیشن مسیریاب ویز که برای اندروید اتو تهیه شده، درواقع یک نسخه ی ساده تر از اپلیکیشن موبایلی آن است. این کمپانی با تیم تجربه کاربری اندروید اتو همکاری کرده و تجربه ی ماه ها تست های رانندگی را جمع آوری کرده است تا بتواند اپلیکیشن را با نمایشگرهای بزرگ تر سازگار کند.

از آنجاییکه اپلیکیشن ویز از اطلاعات جمع آوری شده به وجود آمده، بنابراین راننده ها می توانند شرایط ترافیک را با استفاده از ویز به سادگی گزارش کنند. یک دکمه ی بزرگ در پایین و سمت راست سیستم قرار گرفته که حضور پلیس برای تصادفات، ترافیک و سانحه های بزرگتر را امکان پذیر می کند.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر