;
coinex

انتشار تصویر بسته بندی آیفون 8 از نمایشگر بدون حاشیه این دستگاه خبر می دهد

انتشار تصویر بسته بندی آیفون 8 از نمایشگر بدون حاشیه این دستگاه خبر می دهدبه تازگی تصویری از بسته بندی آیفون 8 اپل به بیرون درز کرده که از وجود نمایشگر بدون حاشیه در این دستگاه خبر می دهد.

با بزرگ شدن نمایشگر گوشی های هوشمند، یکی از روش هایی که تولیدکنندگان با استفاده از آن می توانند حجم کلی دستگاه را کنترل کنند، کوچک کردن یا از بین بردن حاشیه ی موبایل هاست. تعداد اندکی از تولیدکنندگان موبایل مثل سامسونگ و ال جی، دستگاه هایی مثل گلکسی اس 8،اس 8 پلاس و ال جی جی 6 را با نمایشگر تقریبا بدون حاشیه راه اندازی کرده اند؛ یکی از شرکت هایی که به زودی از پرچمدار بدون حاشیه ی خود رونمایی می کند، کمپانی اپل بوده که قصد دارد آیفون 8 را به نمایش بگذارد.

طرحی که روی بسته بندی به نمایش گذاشته شده، شایعات گذشته را تایید می کند.

در حقیقت، رندرهایی که در این مدت منتشر شده اند نیز این خبر را تایید می کنند. در حال حاضر و به لطف Slashleaks، تصویری از بسته بندی آیفون 8 را مشاهده می کنیم. طرحی که روی بسته بندی به نمایش گذاشته شده، شایعات گذشته را تایید می کند.

البته این بدان معنا نیست که تمامی شایعات و اخباری که تا به حال منتشر شده اند، صحت داشته و کاملا واقعی هستند؛ با اینحال می توان به آنها استناد کرد. طرح روی بسته بندی آیفون 8 همچنین نشان می دهد که این دستگاه با نمایشگر تقریبا بدون حاشیه همراه بوده و دکمه ی هوم دایره ای آیفون از این موبایل حذف شده است. شایعه ی دیگری که این روزها به گوش می رسد، به تعبیه ی قابلیت تاچ آیدی درون نمایشگر یا پنل پشتی اشاره می کند. کمپانی اپل به تازگی چهارمین نسخه ی بتا iOS 11 را منتشر کرده است؛ آپدیت های این نسخه ی سیستم عامل از تعبیه ی تاچ آیدی درون نمایشگر خبر می دهند.

با نزدیک شدن به زمان رونمایی از گوشی آیفون 8 اپل که احتمالا در ماه سپتامبر (شهریور) خواهد بود، شایعات و اخبار بیشتری منتشر خواهد شد. بنابراین برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه پیشنهاد می کنیم به وب سایت تکرا مراجعه کنید.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر