;
coinex

تصویری از ماژول شارژ بی سیم آیفون 8 لو رفت

تصویری از ماژول شارژ بی سیم آیفون 8
شارژ بی سیم آیفون 8 یکی از جذاب‌ترین ویژگی‌هایی است که برای این گوشی پرچمدار جدید اپل پیش‌بینی می‌شود، اما هنوز مشخص نیست که با رونمایی از این دستگاه، این ویژگی خاص نیز خودنمایی خواهد کرد یا به گفته برخی منابع بعد از معرفی موبایل آیفون 8 و به طور جداگانه وارد بازار خواهد شد.

معرفی آیفون 8 اپل با دهمین سالگرد تولید آیفون مقارن شده و بسیاری از کارشناسان معتقدند که این دستگاه با ویژگی‌های خاص و منحصر به فردی خودنمایی خواهد کرد، اما یکی از جذاب‌ترین آنها، شارژ بی سیم آیفون 8 است.

دیروز یکی از فاش کنندگان معروف خبرهای تکنولوژی که با اکانت Slashheaks@ در توئیتر فعالیت می‌کند، با به اشتراک گذاشتن تصویری از ماژول شارژ بی سیم آیفون 8 نشان داد که این ویژگی می‌تواند در این اسمارت فون جدید خودنمایی کند.

توئیت Slashheaks@ درباره شارژ بی سیم آیفون 8

پیش از این گفته می‌شد که اپل قطعات مربوط به شارژ بی سیم آیفون 8 را از شرکتی به نام Lite-On Semiconductor تامین خواهد کرد، البته گویا اپل روابطی هم با کمپانی Energous دارد و به همین دلیل شایعاتی منتشر شده که نشان می‌دهد شارژ بی سیم آیفون 2017 اپل قابلیت آن را دارد تا از فاصله 4.6 متری نیز عمل کند.

شارژ بی سیم آیفون 8 اپل؛ رویا یا واقعیت!

پس از انتشار اخباری مربوط به امکان شارژ بی سیم آیفون 8 از فاصله‌ای در حدود 4.5 متری، جان گروبرر، یکی از تحلیلگران فضای وب در حساب توییتری خود به این موضوع اشاره کرد که با عرضه آیفون 8، قابلیت شارژ بی سیم در آن وجود نخواهد داشت و احتمالا این ویژگی کمی بعد و به طور جداگانه راهی بازار می‌شود. او مدعی شد که آیفون جدید سیستم عامل iOS 11.1 را اجرا خواهد کرد. این خبر نیز هنوز در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

توئیت جان گروبرر درباره شارژ بی سیم آیفون 8

اکنون تصویری از ماژول شارژ بی سیم آیفون 8 مجددا حدس و گمان‌های مربوط به این قابلیت را بر سر زبان‌ها خواهد انداخت، البته هنوز هیچ کدام از وب‌ سایت‌های تکنولوژی این خبر را پوشش نداده‌اند، اما مطمئنا با انتشار این تصویر، به زودی خبرهای بیشتری در فضای مجازی از شارژ بی سیم آیفون 8 حکایت خواهند کرد.

منبع: slashleaks

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر