;
coinex

ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare برای ایکس باکس وان منتشر شد

ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare برای ایکس باکس وان منتشر شد

با وجود اینکه ادعا می‌شد نسخه ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare (ندای وظیفه ۴: جنگاوری نوین) به صورت جدا از بازی Infinite Warfare فروخته نمی‌شود، ماه گذشته شرکت اکتیویژن نسخه جداگانه آن را برای پلی استیشن 4 عرضه کرد. اعلام شده که این بازی برای پلتفرم‌های دیگر نیز بزودی عرضه می‌شود و این اتفاق هم‌اکنون افتاده است.

این خبر در وبلاگ Major Nelson (مدیر برنامه نویسی شبکه بازی مایکروسافت یعنی Xbox Live) اعلام شده که نسخه ریمستر بازی Call of Duty: Modern Warfare هم‌اکنون برای کنسول ایکس باکس وان در دسترس است. در توضیحات آن آمده:

Call of Duty: Modern Warfare، یکی از تحسین برانگیزترین بازی‌های تاریخ از دید منتقدان و مردم، برگشته و در جزئیات بالا، مانند بهبود بافت، رندر فیزیکی، طیف نوری با پویایی بالا و موارد دیگر ریمستر شده است.

به کسانی که برای اولین بار است نام این بازی را می‌شنوند، باید گفت که این بازی همانطور که از نامش پیداست، نسخه ریمستر عنوان Modern Warfare است. این بازی در اصل به همراه Call of Duty: Infinite Warfare در سال 2016 عرضه می‌شد، ولی هم‌اکنون می‌توان آن را جداگانه خریداری کرد.

این بازی برای کامپیوترهای شخصی نیز از طریق پلتفرم استریم Valve در دسترس است، اما به نظر می‌رسد بازیکنان PC خیلی از آن هیجان زده نیستند که این موضوع به مواردی مانند قیمت بالا، مشکلات در اجرا، DLCها و هک‌های حالت چندنفره مربوط است. البته نسخه Xbox One دارای هیچ مشکلی نیست.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر