;
coinex

رندرهایی از گوشی نوکیا 2 در فضای مجازی منتشر شد

رندر گوشی نوکیا 2
رندرهایی از گوشی نوکیا 2 در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر شد. این رندرها از حدس و گمان‌های یک هنرمند از این گوشی پایین رده اچ ام دی گلوبال تهیه شده است. این رندرها بیشتر بر اساس طراحی گوشی‌های هوشمند فعلی این کمپانی شکل گرفته است.

با توجه به اینکه گوشی نوکیا 2 یک گوشی هوشمند پایین رده خواهد بود، احتمالا فاقد اسکنر اثر انگشت است. در رندر ارائه شده، دکمه‌های خازنی که در دیگر دستگاه‌های نوکیا دیده می‌شود با دکمه‌های ناوبری بر روی صفحه نمایش جایگزین شده است. با توجه به این رندر، به نظر می‌رسد که طراحی پنل پشتی گوشی نوکیا 2 زبان طراحی این برند را حفظ کرده است. دوربین عقب و فلش LED آن به مانند گوشی‌های دیگر نوکیا، به صورت عمودی در پشت دستگاه جای گرفته است.

رندر ارائه شده توسط این هنرمند تا حدودی تحت تاثیر شایعاتی است که اخیرا درباره موبایل نوکیا 2 منتشر شده و بیشتر اطلاعات نیز مربوط به مشخصاتی است که در بنچمارک گیک‌بنچ دیده شده است. احتمالا گوشی نوکیا 2 دارای یک صفحه نمایش 4.5 اینچی یا 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280 پیکسل (کیفیت تصویری اچ دی) بوده و از پردازنده اسنپدراگون 212 کوالکام قدرت می‌گیرد.

این چیپست حاوی پردازنده گرافیکی آدرنو 304 بوده و 1 گیگابایت حافظه رم در اختیار خواهد داشت، اطلاعات مربوط به حافظه داخلی آن هنوز منتشر نشده است. گوشی پایین رده اچ ام دی گلوبالبا سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا عرضه خواهد شد.

به جز مشخصاتی که از طریق بنچمارک گیک‌بنچ به بیرون درز کرده، هیچ اطلاعات اضافی درباره این گوشی وجود ندارد. با توجه به ماهیت پایین رده بودن این دستگاه، مطمئنا گوشی نوکیا 2 در هنگام ورود به بازار از قیمت پایینی برخوردار خواهد بود. اچ ام دی گلوبال گفته است که این دستگاه احتمالا در کنار دو گوشی دیگر از برند نوکیا که احتمالا نوکیا 7 و پرچمدار نوکیا 8 خواهد بود، معرفی می‌شود. این گوشی هوشمند پس از رونمایی در اواخر امسال در دسترس خواهد بود.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    نوکیارو دوست دارم امیدوارم این برند بتونه مث قبل موفق بشه.

    پاسخ