;
coinex

مشخصات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 در بنچمارک Geekbench رویت شد

مشخصات گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 در بنچمارک Geekbench رویت شدمشخصات گوشی هوشمند سونی اکسپریا ایکس زد 1 با شماره مدل Sony G8341 در وب سایت بنچمارک گیک بنچ رویت شد.

جدیدترین مدل های سونی اکسپریا در اواخر ماه آگوست و در رویداد IFA 2017 رونمایی می شوند. این گوشی های هوشمند احتمالا با نام های سونی اکسپریا ایکس زد 1 و اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت معرفی خواهند شد.

در گذشته این دو گوشی هوشمند با کدهای Sony G8341 و G8441 شناخته می شدند. کد اول به گوشی سونی اکسپریا ایکس زد 1 تعلق دارد، در حالیکه کد دوم، احتمالا به نسخه ی کوچکتر این موبایل مربوط است.

اوایل ماه گذشته، مشخصات مدل Sony G8441 یا سونی اکسپریا ایکس زد 1 کامپکت در   AnTuTu رویت شد. این بنچمارک، اطلاعات به روز رسانی شده ای را از نتایج عملکرد تمامی گوشی های هوشمند در پایگاه داده ی خود جمع آوری کرده است. در مشخصات این بنچمارک آمده است که نسخه ی کامپکت از نمایشگر 5 اینچی و اسنپدراگون 835 برخوردار خواهد بود.

به تازگی نیز مشخصات سونی اکسپریا ایکس زد 1 در بنچمارک گیکبنج فاش شده است. متاسفانه، به رسم همیشگی بنچمارک گیکبنچ، تنها مشخصات مربوط به پردازنده، رم و نسخه ی سیستم عامل آشکار شده است.

همانطور که انتظار داشتیم، گوشی سونی اکسپریا XZ1 با تراشه ی قدرتمند کوالکوم، یعنی اسنپدراگون 835 همراه خواهد بود. یک رم 4 گیگابایت نیز برای آن در نظر گرفته شده و سیستم عامل اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش فرض روی دستگاه اجرا می شود.

در حال حاضر، سایر مشخصات این گوشی های هوشمند به صورت یک راز باقی مانده است؛ اما با توجه به اینکه تا زمان رونمایی، یک ماه فرصت داریم، می توان انتظار داشت که اخبار بیشتری در این مدت زمان منتشر شوند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر