;
coinex

اولین رندر از گوشی بالارده تاشو سامسونگ منتشر شد

اولین رندر از گوشی بالارده تاشو سامسونگ
سامسونگ برای نیمه دوم سال جاری دو گوشی هوشمند بالا رده را معرفی خواهد کرد. گلکسی نوت 8 در 23 آگوست (اول شهریور) معرفی می‌شود، اما دستگاه دیگری به زودی برای عرضه در بازار چین آماده خواهد شد که یک گوشی بالارده تاشو خواهد بود. فعلا آن را با نام Samsung SM-W2018 بشناسید.

سامسونگ SM-W2018 یک گوشی تاشو است که ظاهری همانند نسل قبلی خود خواهد داشت. اولین جزئیات درباره این اسمارت فون در اوایل ماه جاری میلادی به بیرون درز کرد و گفته می‌شد که به شارژ بی سیم مجهز خواهد بود.

در کمتر از یک هفته قبل جزئیات بیشتری از این گوشی بالارده تاشو سامسونگ منتشر شد. یکی از مهمترین مشخصات سامسونگ SM-W2018 وجود پردازنده اسنپدراگون 835 است. 64 گیگابایت حافظه داخلی داشته و کمتر از 6 گیگابایت حافظه رم در آن دیده نخواهد شد.

انتظار می‌رود که گوشی بالارده تاشو سامسونگ دارای دو صفحه نمایش 4.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی) بوده، یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی داشته و در پنل جلویی آن یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی دیده خواهد شد.

امروز اولین رندر از گوشی بالارده تاشو سامسونگ از تمام زوایا در فضای وب خودنمایی کرد. این دستگاه پیش از این توسط آژانس رگولاتوری چین، تنا و کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) تایید شده است، اما هنوز مشخص نیست که آیا این دستگاه در بازارهای خارج از چین نیز فروخته خواهد شد یا خیر!

به زودی زمان همه چیز را آشکار خواهد کرد. با ما همراه باشید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر