;
coinex

مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو در فضای اینترنت منتشر شد

مشخصات کامل گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو در فضای اینترنت منتشر شدجزئیات کاملی از مشخصات گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو به بیرون درز کرد.

به تازگی تصاویری از نسخه ی تنومند گوشی گلکسی اس 8 با کیفیت بالا منتشر شده و برخی از مشخصات آن را فاش کرد. تصاویر جدید توسط حساب کاربری Kumamoto در ویبو به ثبت رسیده و منتشر شده اند.

در گوشی سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو از لبه های خمیده خبری نیست، اما نمایشگر آن همچنان در اندازه ی 5.8 اینچ ساخته شده و از رزولوشن 2960 در 1440 پشتیبانی می کند. سامسونگ مدعی شده که نمایشگر این مدل از گلکسی اس 8، به طور کامل در برابر شکستگی ایمن است. یک رم 4 گیگابایتی و حاظفه ی 64 گیگابایتی برای سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو در نظر گرفته شده و یک تراشه ی کوالکوم اسنپدراگون 835 نیز تامین قدرت آن را به عهده دارد. این دستگاه از نصب میکرو اس دی کارت پشتیبانی می کند که می توانید با استفاده از آن، حافظه ی دستگاه را تا 256 گیگابایت ارتقا دهید.

یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با دیافراگم گسترده f/1.7 در پنل پشتی تعبیه شده و یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی با دیافراگم گسترده f/1.7 در نمای جلویی قرار دارد. از دیگر مشخصات این موبایل می توان به ان اف سی، بلوتوث 5.1، جی پی اس، MST و GLONASS اشاره کرد. اندروید 7.0 نوقا نیز به صورت پیش فرض روی دستگاه اجرا می شود.

یک باتری بزرگ 4000 میلی آمپر ساعتی درون این فبلت هوشمند قرار دارد که از شارژ بی سیم پرسرعت نیز پشتیبانی می کند. سامسونگ گلکسی اس 8 اکتیو در رنگ های خاکستری و طلایی عرضه می شود.

ویژگی منحصر به فرد نسخه ی اکتیو، بدنه ی سرسخت و محکم آن است. تعداد گوشی هایی که با مشخصات رده بالا و بدنه ی سرسخت همراه باشند، بسیار اندک است. این گوشی همچنین از تاییدیه IP68 برخوردار است که مقاومت آن در برابر آب را تضمین می کند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر