;
coinex

آخرین تصور ارائه شده از گوشی هوشمند نوکیا 8 قبل از رونمایی در 25 مرداد ماه

آخرین تصور ارائه شده از گوشی هوشمند نوکیا 8
شرکت فنلاندی اچ ام دی گلوبال در حال حاضر تایید کرده که قصد دارد تا در 16 آگوست برابر با 25 مرداد ماه یک رویدادمعرفی را برگزار کند. این احتمالا همان تاریخی است که در آن گوشی هوشمند نوکیا 8 خودنمایی خواهد کرد.

از قبل اطلاعات کمی درباره گوشی پرچمدار نوکیا 8 منتشر شده بود و ما تا حدودی درک نسبی از این دستگاه داریم. هفته قبل تصاویری از گوشی هوشمند نوکیا 8 در پوششی به رنگ مسی منتشر شد، اما اگر موفق نشدید تا تصویری از این مدل جدید ببینید، در این خبر تصاویر مختلفی از آن را برایتان آماده کرده‌ایم.

تصویر واقعی منتشر شده از گوشی هوشمند نوکیا 8 تایید می‌کند که این اسمارت فون دارای یک دکمه فیزیکی هوم در پنل جلویی است که به احتمال زیاد به عنوان سنسور اثر انگشت نیز ایفای نقش خواهد کرد.

در پنل پشتی، سیستم دوربین دوگانه تعبیه شده که به احتمال زیاد به تکنولوژی زایس مجهز شده و در کنار آن یک فلش LED جای می‌گیرد. ما همچنین می‌دانیم که این دستگاه از دو سیمکارت پشتیبانی کرده و این بدان معناست که شما هم‌زمان می‌توانید از هر دو سیمکارت استفاده کرده و یا از یک سیمکارت و یک کارت میکرو اس دی بهره بگیرید.

گوشی هوشمند نوکیا 8 در این تصاویر، به نظر می‌رسد که یک نمونه اولیه از این دستگاه باشد؛ چرا که لوگوی زایس در پنل پشتی آن حک نشده است. در هر صورت این گوشی پرچمدار جدید نوکیاست و به زودی رخ نشان خواهد داد، پس منتظر دستگاهی جدید از این برند نوستالژی باشید.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر