;
coinex

سامسونگ روند پیش فروش گلکسی نوت 8 را در استرالیا آغاز کرده است

سامسونگ روند پیش فروش گلکسی نوت 8 را در استرالیا آغاز کرده استکمتر از یک ماه به رونمایی از گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 باقی مانده است؛ این کمپانی قصد دارد در تاریخ 23 آگوست (1شهریور) این فبلت هوشمند را معرفی کند. لازم به ذکر است که راه اندازی و عرضه ی این موبایل برای ماه های سپتامبر و اکتبر یعنی اواخر شهریور و مهر برنامه ریزی شده؛ با اینحال پروسه ی پیش خرید گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 در استرالیا آغاز شده است.

نکته ی جالب اینجاست که نام استرالیا در میان کشورهایی که در مرحله ی اول، این موبایل را دریافت می کنند، دیده نمی شود؛ اما پیش خرید آن آغاز شده است.

گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 ، اولین دستگاه سامسونگ با تنظیمات دوربین دوگانه است که در سراسر جهان راه اندازی می شود. این دستگاه نیز با همان نمایشگر بینهایت مشابه در گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس همراه است، البته در اندازه ی بزرگ تر. کمپانی سامسونگ اعلام کرده است که این موبایل با قابلیت های پیشرفته ی چندرسانه ای همراه می شود؛ اما جزئیات آن را فاش نکرده است.

این گوشی هوشمند در تاریخ 1 شهریور در نیویورک معرفی می شود. کشورهای کره جنوبی و آمریکا، اولین کشورهایی هستند که این موبایل را دریافت می کنند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر