;
coinex

گوشی سامسونگ گلکسی ایکس تاییدیه Bluetooth SIG را به دست آورد

گوشی سامسونگ گلکسی ایکس تاییدیه Bluetooth SIG را به دست آورد
در اوایل هفته جاری دستگاهی که احتمال می‌رود گوشی سامسونگ گلکسی ایکس (Samsung Galaxy X) باشد، توانست تاییدیه Bluetooth Special Interest Group که به طور اختصار به SIG شناخته می‌شود را به دست بیاورد.

گوشی گلکسی ایکس سامسونگ که یک دستگاه با نمایشگر قابل انعطاف خواهد بود در لیست این سازمان با شماره مدل SM-G888N0 خودنمایی کرد. این شماره سریال با هیچ کدام از گوشی‌های سامسونگ مطابقت ندارد.

این همان شماره سریالی است که پیش از این در پایگاه داده‌ای Wi-Fi Alliance مشاهده شد. در آن زمان دستگاه مورد آزمایش در حال اجرای سیستم عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو بود و بنابراین می‌توان نتیجه گرفت که این گوشی، یک نمونه آزمایشی از یک نسخه تجاری بوده است.

تاییدیه Bluetooth SIG گلکسی ایکس

تاییدیه تازه به دست آمده از گوشی سامسونگ گلکسی ایکس جزئیات زیادی از این گوشی را نشان نمی‌دهد. تنها چیزی که در این لیست به چشم می‌خورد، پشتیبانی از بلوتوث 4.2 است. با توجه به اینکه این کمپانی کره‌ای در گوشی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس از تکنولوژی بلوتوث 5.0 استفاده کرده است، بعید به نظر می‌رسد که گلکسی X با استانداردی قدیمی‌تر معرفی شود.

طبق گزارش‌های متعددی که در اوایل سال جاری منتشر شد، سامسونگ قصد دارد تا در اولین نسل از گوشی های قابل انعطاف خود، ترکیبی از مشخصات رده بالای گوشی‌های پرچمدار سری S و گلکسی نوت خود را قرار دهد.

غول صنعتی کره در ماه فوریه (اواخر زمستان گذشته)، علامت تجاری گلکسی ایکس را معرفی کرد. این عنوان احتمالا به سری گوشی های قابل انعطاف سامسونگ اطلاق می‌شود. گزارش‌های اخیر نشان می‌دهد که در واقع نسل اول از گوشی سامسونگ گلکسی ایکس یک گوشی هوشمند با صفحه نمایش منعطف نخواهد بود، بلکه به جای آن سامسونگ از دو نمایشگر مجزا استفاده می‌کند که حول یک لولا بر روی هم قرار می‌گیرند.

البته هنوز جزئیات زیادی درباره گلکسی ایکس سامسونگ منتشر نشده؛ بنابراین ما به درستی نمی‌دانیم که با چه گوشی هوشمندی سر و کار خواهیم داشت. گفته می شود که این موبایل قابل انعطاف زمانی بین سه ماهه سوم امسال تا سه ماه اول از سال 2018 رخ نشان خواهد داد. تا ان زمان به انتظار بنشینید و اخبار مربوط به آن را دنبال کنید.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر