;
coinex

احضار مدیران اسنپ به دادستانی!

احضار مدیران اسنپ به دادستانی!

در پی اینکه قرار بود اپلیکیشن اسنپ پیشنهاد حمل‌ونقل برون ‌شهری را از اپلیکیشن خود حذف کند، رونوشتی به دادستانی ارسال شد و دادستانی هم مدیران شرکت مذکور را احضار کرد.

به دلیل ورود به حمل‌ونقل برون‌شهری، رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای از یک اقدام قضایی بر علیه اپلیکیشن اسنپ خبر داد و گفت:

قرار این بود که اسنپ پیشنهاد حمل‌ونقل برون‌شهری را از اپلیکیشن خود حذف کند!

در این راستا داوود کشاورزیان، بیان نمود:‌

اگر کسی می‌خواهد در حمل‌ونقل عمومی فعالیت کند باید پلاک “ع” داشته باشد.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت:

به اعتقاد بنده ماهیت سفر برون ‌شهری با سفر درون ‌شهری متفاوت است و اصلا به لحاظ اقتصادی به صلاح کشور نیست و شرکت اسنپ در حمل‌ونقل درون شهری سهم خودروهای شخصی را می‌گیرد.

وی در ادامه اظهار کرد که اگر قرار باشد اسنپ سهم حمل‌ونقل برون شهری را نیز بگیرند این به مصلحت کشور نیست و سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای آنرا پیگیری خواهد کرد.

وی با بیان اینکه فعالان حمل‌ونقل را وادار کردیم همنام شوند بیان کرد:

معتقدم افزایش ایمنی، ارتقای کیفیت خدمات و ارزیابی کیفیت خدمات از جمله انتظاراتی است که هر سه به موضوع مدیریت برمی‌گردد و برای فعالیت این شرکت‌ها باید با اسم تعاونی‌ها اقدام کنند.

معاون وزیر راه و شهرسازی در زمینه حمل و نقل اظهار کرد:

اتوبوس‌ها در شبکه سیر همنام باید با بغل‌نویسی با شرکت‌ها فعالیت کنند، ضمن آن ‌که رانندگان نیز باید با همین رویه با شرکت‌ها همکاری کنند. متاسفانه تصادفات عمده‌ای که طی سال‌های اخیر داشته‌ایم مربوط به رانندگانی است که دفترچه را زیربغل خود می‌گذارند و برای حمل‌ونقل به ترمینال مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه این رویه در شبکه سیر همنام حذف می‌شود گفت:

با این شبکه، شرکت‌ها با اتوبوس‌هایی کار می‌کنند که آنرا می‌شناسند و برای این کار شرکت‌های مادر باید مدیریت ناوگان داشته باشند تا ارزیابی های لازم را انجام دهند.

وی تاکید نمود:

مردم از مسافرت با اتوبوس ترسی ندارند و تعداد تلفات جانی حمل ‌ونقل عمومی 5 تا 6 درصد است و قطعا از خودرو شخصی ایمن‌تر است.

وی به پایین بودن قیمت سوخت به عنوان یکی از معضلات حمل‌ونقل در کشور اشاره کرد و خاطرنشان کرد که نمی‌توان مردم را سرزنش کرد که از خودرو شخصی استفاده نکنند. در کشورهای غربی مردم همزمان با ایام تعطیل از خودروهای شخصی استفاده می‌کنند.

رییس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای افزود:

لزومی ندارد ما 1700 شرکت حمل‌ونقل در کشور داشته باشیم!

وی همچنین در آخر اشاره نمود:

آیین‌نامه جدید جابجایی مسافران بین شرکت‌های حمل‌ونقل مجاز شده و مثل گذشته نیست که این کار ممنوع باشد و به شرکت‌های حمل‌ونقل توصیه می‌کنم در راستای ارتقای ایمنی لاستیک مورد نیاز را حتما خودشان تهیه کرده و در انبارها نگهداری کنند.

.

منبع: tasnimnews

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر