;
coinex

اسنپ در پاسخ به رئیس سازمان راهداری: سفر بین شهری نداریم!

اسنپ در پاسخ به رئیس سازمان راهداری: سفر بین شهری نداریم!

اسنپ که در ابتدا فقط در زمینه حمل و نقل درون شهری فعالیت داشت اکنون اخباری در مورد ورود آن به سفرهای بین شهری وجود دارد که براساس اطلاعات موجود این عمل شکایت سازمان راهداری را در پی داشت و منجر به احضار مدیران اسنپ به دادستانی شد.

مدیران اسنپ، در پی اظهارات روز گذشته معاون وزیر، اطلاعاتی ارائه نمودند که صحت گفته‌های وزیر را زیر سوال می‌برد.

داوود کشاورزیان، معاون وزیر راه و رییس سازمان راهداری و حمل‌نقل جاده‌ای درروز گذشته اعلام نمود، اسنپ قصد دارد تا علاوه بر حمل و نقل مسافران درون شهری با ایجاد امکانی به حمل و نقل مسافران بین شهری نیز بپردازد.

در روز گذشته کشاورزیان اعلام نمود:

حمل و نقل برون شهری توسط اسنپ، اصلا به لحاظ اقتصادی به صلاح کشور نیست و شرکت اسنپ در حمل‌ونقل درون شهری سهم خودروهای شخصی را می‌گیرد!

بنابر اظهارات رییس سازمان راهداری مشخص است که با ورود شرکت اسنپ به سفرهای بین‌شهری این سازمان از آنها شکایت رسمی خواهد کرد تا روند فعالیت آنها متوقف گردد.

این اظهارات پاسخ شرکت اسنپ را به دنبال داشت!

شرکت اسنپ اعلام کرده که از ابتدا با هدف تسهیل سفرهای درون‌شهری کار خود را آغاز کرده و تا به امروز هیچ امکانی برای انجام سفرهای برون‌شهری در نظر نگرفته است.

از طریق اسنپ حتی در صورتی که مبدا و مقصد، دو شهر مختلف در نظر گرفته شود، کاربر با پیام خطا روبه‌رو می‌شود و حتی هزینه سفر نیز محاسبه نخواهد شد.

همچنین راننده‌های سرویس اسنپ تنها در شهر محل سکونت خود می‌توانند فعالیت داشته باشند و امکان فعالیت بین شهرهای مختلف برای آنها وجود نداشته و نخواهد داشت.

دیگر اظهارات سازمان راهداری درباره اسنپ نیز از سوی مدیران این شرکت تکذیب گشت.

لازم به ذکر است تاکنون هیچکدام از مدیران اسنپ، از سوی نهادهای قضایی در حوزه مسائل مربوط به حمل و نقل بین‌شهری احضار نشده‌اند.

اما یک ماه پیش مدیران شرکت اسنپ با دعوت دادستان کل کشور در یک جلسه حضور پیداکردند و به توضیح در خصوص ساز و کار این سامانه پرداختند و با ارائه دلایل و مستندات مربوطه، ابهامات منتفی و با موافقت نماینده دادستان کل کشور موضوع خاتمه یافت.

شواهد نشان می دهد که شکایت سازمان راهداری از اسنپ از نظر مبنای قانونی دارای یکسری مشکلات است، زیرا وقتی اساسا این مجموعه امکان فنی اجرایی کردن سفرهای بین شهری را در نظر نگرفته و شرایط برای جابجایی مسافران بین شهری را ندارد، مشخص نیست سازمان راهداری دقیقا از چه مسئله‌ای شکایت کرده‌ است، که بنابر ادعای آنها به احضار مدیران این شرکت نیز انجامیده است!

.

منبع: isna

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر